velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۳۴۳
پ
کد خبر: ۱۰۸
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 02 May 2013
محمدصادقی در جمع مسئولان ستادهای استانی دکترولایتی:

هدف همه ستادهای انتخاباتی باید تحقق حماسه سیاسی باشد

رییس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی تاکید کرد: امروز کشور ما بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد و این محقق نمی شود مگر آنکه رئیس جمهور آینده خود را مطیع رهبری و قانون بداند و بدون شک احساس می کنیم در میان تمامی کاندیداها دکترولایتی بیش از همه به این امر نزدیک است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، پس انتصاب روسا و دبیران کمیته های استانی و شهرستانی و همچنین کمیته مرکزی استان های ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی، همایش این روسا و دبیران، از ساعتی پیش در تهران آغاز شد.

دکتر شاهین محمدصادقی رئیس ستاد انتخابات دکتر ولایتی در این نشست با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار ستادهای استانی گفت: بدون شک مهمترین اتفاق سال 92 ا، نتخابات ریاست جمهوری است که هم دوستان و هم دشمنان کشور به آن چشم دوخته اند.



وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو نیاز به یک حماسه سیاسی واقعی دارد که ما در اینجا جمع شده ایم تا این سخن مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم، افزود: تلاش ما این است شخصی را برای رسیدن به پست ریاست جمهوری کمک کنیم که تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حماسه سیاسی باشد.

محمد صادقی تاکید کرد: امروز کشور ما بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد و این محقق نمی شود مگر آنکه رئیس جمهور آینده خود را مطیع رهبری و قانون بداند و بدون شک احساس می کنیم در میان تمامی کاندیداها دکترولایتی بیش از همه به این امر نزدیک است.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی تاکید کرد: امروز کشورمان نیاز دارد کسی را در راس قوه مجریه خود ببیند که زبان دنیا را بشناسد.



وی با یادآوری این نکته که باید کارهای تخصصی را به دست متخصص آن سپرد، اضافه کرد: دکتر ولایتی نه تنها متخصص سیاست خارجی است، بلکه در عرصه های دیگر نیز صاحب تجربه و تخصص فراوان و کم نظیر است.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه عامل دیگری که دکتر ولایتی را از دیگران متمایز می کند، احترام و مقبولیت دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در بین همه بزرگان و صاحب نظران کشور است، افزود: با این چشم انداز، قطعا در دولت آینده همه افراد توانمند علاقمند به کمک به قوه مجریه خواهند بود.

در ادامه این نشست، تعدادی از روسا و دبیران کمیته های استانی و شهرستانی ستاد انتخاباتی دکترولایتی به بیان نظرات و دیدگاههای خود در زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق ها، الزامات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی و راهکارهای افزایش تاثیرگذاری در بین نخبگان و اقشار مختلف مردم پرداختند.



قرار است تا ساعتی دیگر، دکتر ولایتی نیز به بیان نظرات و تحلیل های خود در عرصه های مختلف بپردازد.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
جواد
Iran, Islamic Republic of
12 ارديبهشت 1392 - 19:01
با سلام
اعلام امادگي كردم همچون هشت سال پيش در خدمت ايشان در شهر رشت و استان گيلان باشم
منتظر پاسخ هستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13 ارديبهشت 1392 - 14:02
رای جوانان استان هرمز گان دکتر ولایتی
حسینی
Iran, Islamic Republic of
14 ارديبهشت 1392 - 03:01
سلام . من طلبه ی جوان معممی هستم از قم . ایام انتخابات شاهرود هستم (استان سمنان)
خوشحال میشوم در ستاد اقای دکتر مشغول بشوم. لطفا راهنماییم کنید.
جواد صالحی پور
Iran, Islamic Republic of
15 ارديبهشت 1392 - 01:16
بی صبرانه منتظر خدمت گذاری هستیم. یک ایران منتظر شماست...
حسین
Iran, Islamic Republic of
16 ارديبهشت 1392 - 22:02
بی صبرانه جهت راه اندازی ستادهای مردمی در استان زنجان لحظه شماری میکنیم ...
ناشناس
United States
17 ارديبهشت 1392 - 00:24
رای ما فقط و فقط ولایتی عزیز
محمد
Iran, Islamic Republic of
17 ارديبهشت 1392 - 17:29
سالهای سال منتظر امدن شما هستم یک ایرانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها