velayati.ir

تعداد بازدید: ۹۴۵۶
پ
کد خبر: ۹۸۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 07 May 2014
ولایتی در بازدید از نمایشگاه بین المللی:

نمایشگاه امسال بهتر از سالهای گذشته برگزار می شود

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تسهیلات بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار شده است گفت: کتاب های این نمایشگاه نیز یک رشد کیفی خوبی دارند.

به گزارش ایرنا، «علی اکبر ولایتی» عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از غرفه انتشارات امیرکبیر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که تعدادی از کتاب های وی را منتشر کرده است در جمع خبرنگاران افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برپایی این نمایشگاه کارهای بسیار خوبی انجام داده که من از مسوولان برگزار کننده تشکر می کنم.

وی همچنین ضمن تشکر از صالحی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر برگزاری بسیار خوب بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: سابقه آقای صالحی در امور فرهنگی کاملا شناخته شده است.

وی با اشاره به بازدید سال گذشته خود از نمایشگاه بین المللی کتاب خاطرنشان کرد: وسعت و امکانات نمایشگاه سال گذشته مثل امسال نبود و این نشان از مدیریت بهتر این دوره از نمایشگاه کتاب نسبت به گذشته است.

مشاور امور بین المللی رهبر معظم انقلاب در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به نامگذاری سال 93 تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی، آیا نمایشگاه کتاب توانسته نیازهای فرهنگی را برآورده کند گفت: من ارزیابی همه جانبه ندارم اما تاسیس و برپایی نمایشگاه یک امر مهم فرهنگی است و قطعا در امر فرهنگ دخالت بسیار خوبی دارد.


نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: