velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۱۷۷۱
پ
کد خبر: ۹۵۰
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 22 April 2014
به مناسبت هفته اصفهان صورت می‌گیرد

حضور علی‌اکبر ولایتی در اصفهان

چهارم اردیبهشت ماه امسال هم‌زمان با دومین روز اصفهان، علی‌اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل در اصفهان حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سوم تا نهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته اصفهان نام دارد و هر ساله شهرداری اصفهان برنامه‌هایی را به مناسبت نکوداشت این هفته در اصفهان برگزار می‌کند.

اصفهان شهر پر‌آوازه‌ای است که نام و یادش خاطره‌انگیز و زیبا و آثار ماندگار و زیبای اصفهان مایه غرور و فخر ملتی است که به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی خویش می‌بالند و آن را به عنوان سرمایه‌ای فرهنگی قلمداد می‌کنند که بدون شک میراثی گران‌بها از تمدنی کهن است.

اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی محسوب می‌شود و نام‌گذاری هفته‌ای به نام اصفهان زیبا و ستودنی است.

اصفهان شهر موزه‌ای زیبا و باغ شهری بوده که جای جای آن بهشت بوده و نامش هشت بهشت است و با توجه به این موضوع شناساندن اصفهان به تمام جهانیان به میزان بسیاری احساس می‌شود.

چهارم اردیبهشت ماه امسال هم‌زمان با دومین روز اصفهان علی‌اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل در اصفهان حضور پیدا می‌کند.

در این روز آیین هفته نکوداشت اصفهان با حضور جمعی از فرهیختگان و دوست‌داران نصف جهان با حضور علی‌اکبر ولایتی در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار می‌شود.

مسئولان شهرداری اصفهان درصدد هستند تا در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاشی دو‌چندان در راستای تجلی و شناساندن هر چه بیشتر هویت و فرهنگ اصفهان داشته باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: