velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۵۰۷۲
پ
کد خبر: ۹۲۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - 12 March 2014
نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی بررسی شد

ولایتی؛ سخنران اختتامیه همایش

همایش بین‌المللی نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی، نشست‌های تخصصی را به منظور ارائه راهکارهایی در این زمینه برگزار کرد.

به گزارش فارس، همایش بین‌المللی نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی با حضور اندیشمندان و شخصیت‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

این همایش بین‌المللی در 2 روز برگزار شد که در روز دوم خود نشست‌های تخصصی را در این زمینه برگزار کرد.

به گزارش فارس، در صبح روز دوم این نشست که نشست تخصصی است، با حضور اندیشمندان و شخصیت‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

این نشست‌های تخصصی شامل شناخت ظرفیت‌های راهبردی دنیای اسلام در تحول هندسه قدرت جهانی، دستاوردهای جهاد علمی در شکل‌گیری هندسه قدرت، مدیریت راهبردی تحولات دوره گذار و تاریخی، الگوها و نظریه‌های تحول هندسه قدرت جهانی، چالش‌ها و آسیب‌های دنیای اسلام در تحول قدرت هندسه جهانی و آینده پژوهی انگاره‌های اجتماعی تحول هندسه قدرت جهانی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی بود که به ترتیب با ریاست افرادی چون احمد صدرالدین حسیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی، صاحب زاده ابوالخیر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی عماد، شمس‌الدین شرف‌الدین و حسین امیرعبدالاهیان در حال برگزاری است.

گفتنی است این نشست‌های تخصصی تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت و در مراسم اختتامیه نتایج این نشست‌های تخصصی توسط جریان علمی این نشست‌ها بررسی می‌شود.

لازم به ذکر است علی‌اکبر ولایتی مشاور عالی مقام معظم رهبری در اختتامیه این همایش به سخنرانی خواهد پرداخت.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
امیر رضاقلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
21 اسفند 1392 - 16:02
بسمه تعالی- همایش ها و نشست های اینچنینی در رشد و تعالی فکری جهان اسلام بسیار موثر واقع می شود. از دکتر ولایتی بسیار سپاسگذاریم و برایشان آرزوی طول عمر می کنیم. البته نیازست برای جوانان جهان اسلام هم برنامه ریزی صورت پذیرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
21 اسفند 1392 - 22:11
اندکی پیش بود که به علت آلودگی هوا و قرار گرفتن هواي تهران در وضعیت اضطرار، مدارس در مقاطع مختلف تعطیل شد و در بسیاري از کلان شهرها تدابیري جهت کاهش هواي ناسالم در نظر گرفته شد. مثل اقدامات جدي پلیس در خارج نمودن خودروهائی که باعث آلودگی بیشتري در شهر می شوند و یا اجراي طرح زوج و فرد خودروها؛ صدا وسیما و رسانه ها هم موکدا به مردم توصیه می نمودند که از آوردن خودروهاي تک سرنشین خودداري نمایند. تا همه دست در دست هم از خطري که مردم و به خصوص کودکان و خردسالان را تهدید می کرد جلوگیري نمایند.
اما معلوم نیست چرا اینقدر که فضاي جسمانیمان به خطر افتاده و ریه هایمان را به سرفه انداخته و البته همه نگران آن هستیم، کسی به فکر چاره اي براي فضاي روحی و معنویمان نیست؟! معلوم نیست چرا مدتی است که روحمان هم به سرفه هاي شدید افتاده است ولی کسی به آن توجه نمی کند! چه شده است در این دنیاي زود گذر، جسم بر روح پیشی گرفته است ! مگر تعالی روح موجب رستگاري ابدي نیست هر چند اگر جسم سالمی نداشته باشیم .

واضح و صریح باید گفت که مدتی است که عده قلیلی که نه! بلکه عده ي زیادي از زنان و دختران آنقدر با لباسهاي ناجور پا به عرصه شهر گذاشته اند که حتی روح مردان متاهل جامعه را هم به سرفه انداخته اند، خدا به داد جوانان مجرد و حتی نوجوانان برسد.

دیگر بحث بر سر موهاي بیرون مانده از روسري یا مانتوي بلند و کوتاه نیست! بلکه بحث بر سر این است که عده اي نه قلیل! اندام زنانه خود که باعث تحریک شهوت هر مردي است را علنا در معرض دید مردان، آن هم نه در خانه بلکه در میان جامعه و در معرض دید همه قرار داده اند.
شاید بعضی گلایه نمایند که چرا به این صراحت مسائل را بازگو می نمائید؟! در جواب باید گفت تا کی باید در خفا و درگوشی سخن گفت؟ مگر نمی بینید که چطور غریزه جنسی جوانان و نوجوانان این شهر تحت فشار قرار گرفته است؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: