velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۲۶۱۷
پ
کد خبر: ۹۱۰
تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - 08 March 2014
عضو کمیسیون امنیت ملی پاسخ می دهد:

آینده سیاسی ولایتی چگونه خواهد بود؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می گوید ولایتی پس از انتخابات در جایی قرار گرفت که نظام بتواند از تجربیات مهم ایشان به نفع خود استفاده کند.

جواد جهانگیرزاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره فعالیت فعلی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت وگو با خبرآنلاین گفت: در انتخابات 24 خرداد سال 92 شاهد حضور سلیقه های مختلف در انتخابات بودیم و تمام سلیقه ها در این انتخابات به رقابت با یکدیگر پرداختند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون که انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسیده است تمام نامزدها مشغول فعالیت های عادی خود در سمت های مختلف هستند و آقای ولایتی نیز که پیش از انتخابات مشاور عالی مقام معظم رهبری بودند همچنان این سمت را حفظ کرده اند.

وی درباره فعالیت ولایتی پس از انتخابات افزود: البته ایشان چندی پیش به عنوان ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند تا جایگزین حجت الاسلام حسن روحانی در ساختمان نیاوران شوند.

جهانگیر زاده با بیان این که آقای ولایتی سابقه خوبی در حوزه های مختلف و به خصوص سیاست خارجی دارد و سال ها به عنوان وزیر امور خارجه ایران فعالیت کرده است و تصور بنده این است که می تواند در بسیاری از امور مشورت های جدی به عالی ترین سطوح نظام بدهد، گفت: محلی که ایشان هم اکنون در آن فعالیت می کند می تواند محوریت مجموعه اتاق های فکر کشور را در بر بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آقای ولایتی در حوزه سیاست خارجی تخصص دارند اما و نه تنها در سیاست خارجی، که در بسیاری از موضوعاتی که این روزها نظام با آن درگیر است و ممکن است سال های بعد درگیر باشد می تواند اقدامات مناسب داشته باشد.

وی با بیان اینکه فکر می کنم آقای ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری عاقبت به خیر شد، گفت: ولایتی پس از انتخابات در جایی قرار گرفت که نظام بتواند از تجربیات مهم ایشان به نفع خود استفاده کند.

جهانگیرزاده درباره آینده سیاسی ولایتی گفت: آقای ولایتی به طور طبیعی در فضای سیاسی کشور حضور دارد اما بنده فکر می کنم با شرایط موجود کشور آقای ولایتی دنبال کار اجرایی نخواهد رفت و بیشتر به دنبال کارهای نظارتی و تحقیقاتی همچون فعالیت در مرکز تحقیقات استراتژیک باشد که بتواند به نظام کمک کند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
صبحدم از کرمان
United States
18 اسفند 1392 - 06:09
نام آقای دکتر ولایتی به عنوان یک دیپلمات خوشنام و میهن پرست در تاریخ خواهد ماند
مهندس پیمان سرپاس از شهرستان اندیمشک
Iran, Islamic Republic of
18 اسفند 1392 - 22:59
با سلام به نظر اینجانب جناب آقای دکتر ولایتی انسانی متدین و مقتدر است و همواره خود را سرباز ولایت دانسته و این اصل انقلابی بودن است امیدوارم موفق و مسرور باشد.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
18 اسفند 1392 - 23:05
سلام ایشان هر کجا باشند ولایتمدار هستند ان شاءالله.ما ولایتمداری را در ایشان دیده ایم شاید بعد از رهبری کسی مثل ایشان به این میزان هم کمی و هم کیفی فعال نباشند. خدا قوت و ان شاءالله در ظل عنایات امام زمان و یکی از یاران حقیقی ایشان باشید همانطور که الان یاور رهبر عزیزمان هستید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: