velayati.ir

تعداد بازدید: ۹۱۷۰
پ
کد خبر: ۸۵۴
تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - 07 February 2014

دعوت ولایتی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دکتر علی اکبر ولایتی، با دعوت از مردم ایران برای حضور هر چه با شکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور می تواند برای دفاع از منافع ملی و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی بسیار موثر باشد.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب، در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با ایرنا، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ابعاد سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: از جمله مهمترین محور سیاست خارجی ایران پس از پیروزی انقلاب، شعار نه شرقی و نه غربی است که تبلور آرزوی دیرینه یک ملت بود تا بتواند به استقلال واقعی خود دست یابد که ریشه در خواست مردم و ارکان نظام داشت و البته نه در شعار، بلکه در عمل به اجرا درآمد.

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، برای دفاع از منافع ملی و اقتدار نظام بسیار موثر است

ولایتی همچنین با دعوت از مردم ایران برای حضور هر چه با شکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور می تواند برای دفاع از منافع ملی و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی بسیار موثر باشد.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب ابراز امیدواری کرد که پیام راهپیمایی امسال 22 بهمن پیامی برای ادامه روند پیروزی های چشمگیری ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی باشد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محمد از تهران
Iran, Islamic Republic of
19 بهمن 1392 - 08:54
همیشه حضور داشته ایم و حضور خواهیم داشت. من از قشر ضعیف جامعه ام و سختی های اقتصادی را با گوشت و پوستم احساس می کنم ولی وظیفۀ خودم می دونم که از چیزی که به بهای خون برادران و پدرانمان به دست آمده دفاع کنم و این منافاتی با مطالباتم از مسئولان ندارد.
ساحل
Iran, Islamic Republic of
20 بهمن 1392 - 10:26
ما که هستیم. دیگران رو نمی دونم
ساحل
Iran, Islamic Republic of
20 بهمن 1392 - 10:27
محمد جان، قشر ضعیف و غنی نداره. همه می ریم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها