velayati.ir

تعداد بازدید: ۵۲۱۷
پ
کد خبر: ۴۶۲
تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - 08 June 2013
در جمع هزاران نفر از مردم حاضر در مصلي ياسوج عنوان شد

دكتر ولايتي: بيمه‌های بيكاري، زنان خانه دار و كشاورزان را در دولتم اجرايي خواهم كرد

دكتر ولايتي در ادامه سفر به استان كهگيلويه و بوير احمد در مصلي شهر ياسوج گفت :‌بيمه بيكاري زنان خانه دار و كشاورزان را در دولتم اجرايي خواهم كرد
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر ولايتي، نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع مردم در مصلي ياسوج گفت : امروز مردم دچار سختی معیشت، تورم، گرانی، افزایش روزافزون بیکاری و کمبود مسکن در سراسر کشور هستند.

دكتر ولايتي با بیان اینکه ریشه فساد با حضور افراد مومن و متدین خشکانده خواهد شد، گفت: دولت ما متعهد به مبارزه ریشه ای با فساد مالی، فساد اقتصادی و انواع فسادها خواهد بود.



نامزد انتخابات رياست جمهوري از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی کشاورزی یاد کرد و گفت: باید با پرداخت یارانه به بخش کشاورزی آنگونه که مجلس تصویب کرده است به این بخش کمک کرد.

دكتر ولايتي تاكيد كرد :‌ بيمه بيكاري زنان خانه دار و كشاورزان را در دولتم اجرايي خواهم كرد .

وی افزود: امروزه دفترچه های بیمه تنها 30 تا 35 درصد از هزینه های درمانی مردم را پوشش می دهد که ما در دولت آینده قصد داریم درمان را برای همه قشرها از طریق توسعه بیمه ایرانیان رایگان کنیم.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مسکن مهر کار خوبی بود که دولت انجام داد، گفت: یکی از مشکلات مسکن مهر اجاره 99 ساله آن است که ما با ارائه یک لایحه به مجلس شورای اسلامی مالکیت آن را به نام صاحب مسکن خواهیم کرد.

ولایتی از بیکاری جوانان به عنوان مهمترین مشکل استان کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد و افزود: با واگذاری زمین و ارائه تسهیلات مدت دار می توان به کاهش بیکاری و افزایش تولید کمک کرد.

وی گفت: یاسوج 25 درصد از نفت و 10 درصد از آب کشور را در اختیار دارد که این به معنی این است که باید به دو بخش صنعت و کشاورزی در این استان توجه جدی کرد.

ولایتی افزود: توسعه صنایع پالایشگاهی به ویژه پالایشگاه های پتروشیمی می تواند یکی از مزیت های اصلی در مسیر توسعه صنعتی یاسوج باشد.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ایران
Iran, Islamic Republic of
18 خرداد 1392 - 20:26
به امید پیروزی دکتر ولایتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: