velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۹۱۹
پ
کد خبر: ۳۴۶
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - 30 May 2013
دکتر ولایتی در جمع علما و بزرگان حوزه های علمیه آذربایجان غربی:

مشکلات اقتصادی با توجه به سیاست های رهبر انقلاب قابل حل است

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاکید بر اینکه اکنون ایران ملجا کشورهای مسلمان عرب و غیر عرب است و تمام کشورهای مسلمان چشم امید خود را به ام القرای جهان اسلام دوخته اند، گفت: ایران پرچم دار بیداری اسلامی است و در حالی که در بسیاری از موضوعات مهم در منطقه حرف اول را می زند اما در مسئله اقتصاد با مشکلاتی روبروست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی که در امروز در سفری یک روزه به آذربایجان غربی سفر کرده، در دیدار با روحانیون و علمای این منطقه که با حضور آیت الله حسنی امام جمعه ارومیه و آیت الله قریشی نماینده مردم در مجلس خبرگان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به موج بیداری اسلامی در منطقه و نقش عظیم علما در آگاهی بخشی به موج بیداری، این نهضت اکنون فراگیر شده و جهان اسلام را تحت تاثیر قرار داده است.

ولایتی با تاکید بر اینکه اکنون ایران ملجا کشورهای مسلمان عرب و غیر عرب است و تمام کشورهای مسلمان چشم امید خود را به ام القرای جهان اسلام دوخته اند، گفت: ایران پرچم دار بیداری اسلامی است و در حالی که در بسیاری از موضوعات مهم در منطقه حرف اول را می زند اما در مسئله اقتصاد با مشکلاتی روبروست.

این صاحب نظر و مولف کتب تاریخی با اشاره به نقش مهم علما در ادوار مختلف ایران گفت: نقش علما در تاریخ ایران همواره برجسته بوده و امروز هم با قوت نقش هدایت جامعه را بر عهده دارند و مردم نیز به رهنمودهای علما توجه ویژه ای دارند که به عنوان مثال این موضوع در آذربایجان بسیار برجسته و مهم بوده و اکنون نیز هست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه می توان با سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب و تدابیر لازم، ایران را به قدرت اول اقتصادی منطقه تبدیل کرد، افزود: با ساختن ایرانی قدرتمند در عرصه های مختلف، می توان الگویی برای همه جهان بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: