velayati.ir

تعداد بازدید: ۵۱۰۹
پ
کد خبر: ۲۶۵۴
تاریخ انتشار: شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - 23 May 2020
با حضور دکتر ولایتی

روند تکمیل و احداث ساختمان جدید الاحداث ۳۵۰ تختخوابی امام حسن مجتبی (ع) در بیمارستان مسیح دانشوری بررسی شد

ساختمان امام حسن مجتبی (ع) بیمارستان مسیح دانشوری با ۳۵۰ تخت بیمارستانی در حال تکمیل و جهت ارائه خدمات به بیماران در حال ساخت می‌باشد.

با حضور جمعی از مدیران بیمارستان مسیح دانشوری و کادر فنی پروژه ساختمان جدید الاحداث، روز شنبه ۳ خرداد، جلسه بررسی روند احداث ساختمان امام حسن مجتبی (ع) که می‌تواند در ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های این مرکز در رسیدگی و ارائه خدمات به بیماران بسیار موثر باشد، به ریاست دکتر ولایتی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر ولایتی با اشاره به اقدامات گسترده و فراگیر بیمارستان برای درمان بیماران کرونایی گفت: تمامی کادر درمانی و همکاران مرکز در جبهه مقابله با ویروس کرونا، شبانه روزی و دلسوزانه فعالیت نمودند و در ادامه نیز روند اقدامات و فعالیت‌ها در تمامی زمینه‌ها و از جمله این پروژه باید به سرعت توسعه یابد و تکمیل و بهره برداری از این ساختمان نیز نقش بسیار مهمی در رسیدگی به بیماران مختلف خواهد داشت.
در ادامه این جلسه کادر فنی و مهندسان پروژه گزارشی از روند اقدامات انجام شده و فعالیت‌های پیش رو ارائه نمودند و اعلام شد به زودی ۱۲۰ تخت بیمارستانی این ساختمان قابل بهره برداری خواهد بود و عملیاتی شدن تا مرحله ۳۵۰ تختخواب نیز به سرعت در حال اجرا می‌باشد.
این پروژه با همت و مشارکت وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و جمعی از خیرین حوزه سلامت در حال اجرا و آماده سازی است که با بهره برداری از آن، مجموعه ظرفیت تخت‌های این بیمارستان به ۷۷۷ تخت خواهد رسید که می‌تواند نقش موثری را برای خدمت به بیماران و به ویژه در شرایط اضطراری مانند بحران شیوع کرونا ایفا نماید.
دکتر ولایتی در پایان این جلسه و بار دیگر بر سرعت بخشیدن به روند اجرایی اقدامات تاکید کرد و اظهار امیدواری نمود با همراهی خیرین و همچنین مسئولان دستگاه‌های مربوطه شاهد تسریع فعالیت‌ها در این خصوص باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: