velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۶۵۸
پ
کد خبر: ۲۶۵۳
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - 21 May 2020
در بیانیه دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت روز قدس تاکید شد:

تنها راه عزت، اقتدار و پیروزی، مقاومت قهرمانانه در راه قدس عزیز است.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، طی بیانیه ای اعلام کرد: تنها راه عزت، اقتدار و پیروزی، مقاومت قهرمانانه در راه قدس عزیز است.

متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره) با تدبیر بی‌بدیل و نورانی واعلام روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، خط بطلانی بر ده ها سال توطئه و نقشه‌های شوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل در جهت انحراف و فراموشی قبله اول مسلمین و قدس شریف کشید.

فلسطین  مظهر وحدت مسلمانان در مقابل صهیونیزم و مسئله اول جهان اسلام است، دشمنان اسلام همواره در تلاش بوده‌اند که باانحراف مبارزات و مقاومت مردم مظلوم فلسطین این اصل بنیادین را به فراموشی بسپارند.

استکبار جهانی در جهت مبارزه با آرمان‌خواهی مسلمانان در این مسیر از فریب، تطمیع و ترغیب بهره‌جسته است و برخی از ساده لوحان و ظاهربینان نیز مطامع زودگذر خود را در سازش اعراب با رژیم صهیونیستی، طی ۵۰ سال گذشته تصور نموده‌ و یافته اند.

سازش و مذاکره با دشمن صهیونیستی نتیجه‌ای جز خفت، پشیمانی و سرخوردگی در پی نداشته و نخواهد داشت و این سازش‌ها درطول تاریخ  دشمن را گستاخ تر ساخته و طرح‌های خائنانه‌تر و مستبدانه‌ای همچون معامله قرن را پدیدار نموده است.

و اما در مقابل، خط مقاومت در برابر توطئه ها نمایان ساخت که بهترین و موفق‌ترین ابزار و راهبرد برای احقاق حق ملت‌های ستم‌دیدهعالم، ایستادگی در برابر مستکبران است.

پیروزی های انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس در ایران ، جنگ ۳۳ روزه در لبنان، جنگ‌های ۸، ۲۲ ، ۵۱ ، ۲ و ۳روزه در غزه وفلسطین، مقاومت مردم مظلوم یمن، شکست فریب‌خوردگان جاهل عصر جدید در عراق و سوریه و ... گواهی آشکار در حقانیت راه شهدایمقاومت و سردار شهید این جبهه، حاج قاسم سلیمانی است که راه این سردار سرافراز، راه قدس و آزادگی است.

بی تردید حمایت و پشتیبانی کامل آمریکا از رژیم صهیونیستی، تضعیف روند مذاکرات به اصطلاح صلح، طرح انتقال سفارت آمریکا بهقدس شریف و در پرده اخیر طرح ننگین معامله قرن نخواهد توانست آرمان فلسطین را از اولویت خارج نماید، بلکه اتحاد و وحدت بیش ازپیش مسلمانان جهان را در مقابل این رژیم رقم خواهد زد.

پیروزی‌های مستمر در منطقه، معادله قدرت را به نفع جبهه مقاومت تغییر داده، روح اعتماد به نفس، خودباوری، ایثار، شهادت و جهاد رادر کالبد جوانان فلسطینی دمیده  است که تنها راه عزت، اقتدار و پیروزی، مقاومت قهرمانانه در راه قدس عزیز است.

علی رغم این که امسال به دلیل همه‌گیری کرونا در سطح جهانی، برگزاری روز قدس با محدودیت هایی همراه است ، اما ملت‌هایآزادیخواه جهان ویروس منحوس صهیونیستی را که سال‌هاست در منطقه خاورمیانه به آدم‌کشی، جنایت، کودک کشی، اشغال‌گری و هتکنوامیس مشغول است را همچون گذشته محکوم و مغلوب اراده‌های استوار خود خواهند نمود.

 

دکتر علی اکبر ولایتی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: