velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۰۷۲
پ
کد خبر: ۲۳۹۲
تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - 05 April 2019
دکتر ولایتی خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

به کارگیری ظرفیت دانشگاه به منظور امدادرسانی به مردم در مناطق سیل زده


رییس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ضرورت همراهی در امدادرسانی به سیل زدگان خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار به کار گیری تمامی امکانات و ظرفیت های این دانشگاه به منظور امدادرسانی به مردم شریف مناطق سیل زده شد .
دکتر ولایتی با اشاره به ضرورت امدادرسانی به مردم شریف استان‌های گلستان و مازندران که در مناطق سیل زده دچار بحران و مصیبت شده اند خطاب به دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر بسیج امکانات و ظرفیت های دانشگاه آزاد به ویژه تمامی واحدهای این  دانشگاه در مناطق سیل زده و انجام اقدامات فوری تاکید کرد.
وی افزود: ضروری است اقدامات فوری از سوی روسای واحدهای دانشگاهی در استان و مناطق همجوار در این زمینه صورت پذیرد.
 دکتر ولایتی همچنین تاکید کرد که لازم است کلیه واحدها در سایر استان‌های دیگر نیز  به عنوان استان‌های معین و در محدوده ای که از سوی رییس محترم دانشگاه تعیین می شود، به کمک مردم استان‌های مصیبت دیده بشتابند. 
رئیس هئیت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با اشاره به ضرورت همراهی با مسئولان و نهادهای امدادرسان و دست اندرکار افزود: در زمینه خدمات رسانی و امداد به منظور اقدامات کارآمدتر و سریع تر در  زمینه خدمات رسانی و همچنین پرهیز از کار موازی در روند کمک رسانی، می بایست توجه به ایجاد هماهنگی با مسئولان و دست اندرکاران مورد توجه جدی قرار گیرد.

پایان خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: