velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۷۲۷
پ
کد خبر: ۲۳۷۲
تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - 11 August 2018
دکتر ولایتی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار در صفحه اینستا گرام خود تاکید کرد:

خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه ای، زبان گویای مردم ایران

دکتر ولایتی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و اصحاب رسانه ، عرصه خبر و اطلاع رسانی کشور را زبان گویای مردم ایران دانست
متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
17 مردادماه که با فداکاری و شهادت محمود صارمی همزمان است، نشانه ای است از مجاهدت ها و تلاش های فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی که در جهت آگاهی بخشی، تنویر افکار عمومی و همراهی در مسیر رشد و توسعه کشور گام بر می دارند و این روز بزرگ را به همه این عزیزان تبریک می گویم و برای انان توفیق و سربلندی آرزومندم.
و اما شرایط امروز کشور شاید بیش از هر زمان دیگری یادآور اهمیت و جایگاه رسانه ها در آرامش بخشی و ارائه اخبار و تحلیل های درست و دقیق است تا بتوانند حقانیت و مظلومیت ملت بزرگ ایران اسلامی را که با شجاعت و مقاومت در برابر زیاده خواهی های سلطه گران که نابودی ایران را دنبال می کنند و البته این خواب شوم را به گور خواهند برد، فریاد نمایند.
ایران اسلامی نشان داد که در کنار ایستادگی و مقاومت، همواره بر اصول و تعهدات خویش پایبند است و کسانی که مدعی دروغین تعهد و امنیت در جهان هستند و به ویژه امریکا، نقش بی کفایت خود را در برهم زدن تعهدات بین المللی حتی تا خط کشیدن بر تعهدات اسلاف و دولت های خویش ایفا نمودند و نه در مورد ایران که در مورد متحدان خویش، بر هیچ تعهدی استقرار نداشته و ندارند.
رسانه ها و اصحاب قلم که دل در گرو ایران اسلامی و رشد و توسعه کشور داشته و دارند و زبان گویای مردم ایران هستند، می بایست وضعیت امروز جامعه جهانی را تحلیل و شرایط به ناحق و ناجوانمردانه تحمیلی که از سوی آمریکا و دست نشانده های آنان بر کشور تحمیل گردیده را به درستی ارائه نمایند و بی تردید پیروزی همچون گذشته برای ملت و مردم بزرگ ایران خواهد بود.
بار دیگر این روز بزرگ را تبریک و برای یکایک فعالان رسانه ای، اساتید این عرصه و خبرنگاران حوزه های مختلف توفیق و سربلندی آرزومندم.


علی اکبر ولایتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: