velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۰۷۲
پ
کد خبر: ۲۳۳۷
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 15 May 2018
دکتر ولایتی درپی انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف نوشت

این ظلم آشکار پایدار نخواهد ماند / قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و متعلق به مسلمانان خواهد ماند.


دکتر ولایتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود از اعتراضات ملت مظلوم فلسطین نوشت: این اقدام شرم آور در انتقال سفارت آمریکا به یکی از مقدس ترین اماکن مذهبی مسلمانان برای رسمیت بخشیدن به جایگاه غیر قانونی و اشغالی رژیم صهیونیستی تنها چهره ظلم و اشغال گری را نمایان تر کرد که روند اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید.
وی با اشاره به مقاومت چندین ساله فلسطینیان تاکید کرد: بازگشت به سرزمین مادری که از سوی رژیمی ستمگر و کودک کش اشغال گردیده خواسته به حقی است که روزی محقق خواهد شد و فلسطینیان همواره در برابر اقدامات جنایتکارانه اسرائیل با پشتیبانی آمریکا و برخی متحدین مرتجع منطقه ای مقاومت و ایستادگی نموده و خواهند نمود.
دکتر ولایتی در ادامه افزود: این ظلم و جنایتی آشکار در برابر دیدگان جهانیان از سوی دولتی شکل می گیرد که همواره از تروریسم و بر هم زدن صلح و ثبات منطقه ای با حمایت از افراط و تکفیر و سیاست تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی همه نوع جنایت را انجام داده اند، هر چند که در این مسیر موفق نبوده و نخواهند بود.
وی در بخش دیگری از این نوشتار گفت: به نظر می رسد دولت آمریکا که همواره مدعی حفظ صلح در جهان به رهبری خود است با اقدامات ماجراجویانه، خودسرانه و بر خلاف تمامی موازین بین المللی ترامپ از جمله انتقال سفارت به قدس شریف، خروج از برجام، ترغیب و تشویق برخی کشورهای منطقه در راستای تضعیف کشورهای اسلامی، نقض متعدد و مکرر تعهدات و توافقنامه های بین المللی و ... تنها در جهت تشدید تنش ها و بر هم زدن صلح و ثبات در منطقه و بلکه جهان پیش می رود هر چند که به تعبیر مقام معظم رهبری باید بداند دوران بزن در رویی تمام شده است.
دکتر ولایتی تصریح کرد: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و متعلق به مسلمانان خواهد ماند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: