velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۱۶۴
پ
کد خبر: ۲۲۳۳
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 21 November 2017
  دکتر ولایتی در پیام اینستاگرامی

پیروزی کامل بر داعش و نابودی آن را تبریک گفت

دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، پیروزی جبهه مقاومت که در مسیر ایستادگی در برابر توطئه دشمنان محقق گردید و نابودی داعش را به دنبال داشت تبریک گفت.
متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر وعده الهی محقق گردید و نصرت پروردگار در سایه ایثار و فداکاری دلیر مردان، فرماندهان، سرداران و مدافعان سرافراز حرم در پیروزی بزرگ در برابر داعش، جریانات افراطی و  تکفیری و حامیان آنان متبلور گشت که این مهم تنها با مقاومت به دست آمده است.
از حدود شش سال گذشته  با طرح آمریکایی - اسراییلی به منظور  تبدیل مبارزه اسلام بر علیه صهیونیسم به اسلام در برابر اسلام و درگیر کردن مسلمانان منطقه در فتنه و آشوب و به راه انداختن داعش که خود بارها به آن معترف بودند، منطقه را به بی ثباتی و جنگ های نیابتی کشاندند و هر آنچه را بیان از ترسیم و تشریح آن قاصر است بر سر دولت های قانونی و ملت های مظلوم منطقه آوار کردند که بخش هایی اندک از این ددمنشی، خباثت، جنایت و ظلم در نامه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به محضر رهبر فرزانه انقلاب ارایه گردید و بسیاری دیگر نیز قابل توصیف نیست.
پایان داعش و سرنگونی پرچم سیاه شرم و دشمنی آنان نتیجه ایثار و فداکاری ملت های مظلوم منطقه، دولت های قانونی آنان، رشادت ها و ایثارگری های فرماندهان، مدافعان حرم و شهدای گرانقدر و همچنین مردم شریف و بزرگ ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و عزم و همت تمامی مسئولان بود که بی تردید اگر این مقاومت و مجاهدت ها نبود امروز باید شاهد تسلط داعش و جریانات افراطی و تکفیری و تروریست ها  که امنیت و آرامش منطقه را هدف قرار داده اند می بودیم.
همه ما قدران این ایستادگی، فداکاری و مجاهدت ها هستیم و این پیروزی بزرگ و افتخارآفرین که قلب ملت های منطقه را شاد کرد را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و ملت ها و دولت های مظلوم منطقه تبریک می گویم.
البته باید دانست دشمنی های بدخواهان منطقه و به ویژه توطیه گران بر ضد امنیت، پایداری و اقتدار ایران اسلامی، خواب های شوم دیگری را طراحی خواهند کرد که باید هوشیار و بیدار در برابرآنان ایستادگی نمود که بی تردید رمز پیروزی همانا مقاومت خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: