velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۶۵۲
پ
کد خبر: ۲۱۹۱
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - 19 October 2017
دکتر ولایتی در جمع روساء و معاونان واحدهای دانشگاه آزاد اصفهان 

آمریکا و اسرائیل به دنبال اجرای برنامه های شوم در منطقه بودند اما این آرزوها را به گور می‌برند/ دانشگاه آزاد دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی است

دکتر ولایتی عصر روز پنجشنبه 26 مهرماه در نشست روساء و معاونان واحدهای دانشگاه آزاد در استان اصفهان که در واحد دانشگاهی خوراسگان برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید در جهتی که کشور استحقاق دارد حرکت کند، تاکید کرد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی سبب می‌شود تا ما به هدف خود نزدیک‌تر بشویم و با همفکری برنامه ریزی بلند مدت، کلان و تاثیرگذاری را در بخش های مختلف و متنوع ترسیم کنیم.
رئیس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی : ضرورت اقتصادی کشور بیش از هر زمانی وابسته به اقتصاد دانش بنیان است و توسعه انسان محور است، کره جنوبی منابع چندانی ندارد اما نیروی انسان کارآمدی دارد، اما با همت‌ترین مردم دنیا ایرانی‌ها هستند و در منطقه نیز این مسئله را نشان داده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: ایران از ظرفیتی برخوردار است که می‌تواند کارهای بزرگی را تدبیر و به اجرا درآورد، کما این که تاکنون هم در این جت گام برداشته است و ما در حوزه علمی بدون تردید بالاترین نمره و امتیاز را داریم و بی تردید هیچ کشوری مانند ایران در تمدن سازی و فرهنگ سازی در جهان سهم ندارد.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی است که اکنون ‌یک‌میلیون و 500 هزار ‌دانشجو دارد. و این ظرفیت عظیم و مهمی برای توسعه کشور محسوب می گردد..
وی با بیان اینکه در حوزه آموزش و تربیت اقدامات بسیاری صورت داده‌ایم، افزود: کار تربیتی ما کمتر از کار آموزش نیست و باید دانشگاه آزاد الگو باشد، ما از نظر تاریخی و هویت ملی استحقاق این مسئله را داریم و از هویت اسلامی مملو از فرهنگ و علم بهره می‌بریم.
دکتر ولایتی اظهار داشت: صاحبان مجلات علمی دنیا حاضر نیستند از جمهوری اسلامی ایران مقالات علمی پذیرفته شده و سطح علمی بالا را برای نمایش واقعی چهره علمی کشور در اختیار لاق مندان قرار دهند اما ب قدری برخی از انان در جایگاه بالایی قرار دارند که چاره ای به جزء انتشار آنان ندارند .
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راه برای پیشرفت بسیار است و بنده خود را ملزم می‌دانم در جهت اهدافی که رهبر معظم انقلاب تبیین و تصریح فرمودند قدم بردارم و بی تردید مشکلات و موانع و مسیر پیشرفت با کمک مدیران، مسئولان، همکاران و کارکنان دانشگاه فراهم خواهد شد.
 وی اظهار داشت: با تجربه‌ای که دارم باید بگویم که دانشگاه آزاد مستعدترین دانشگاه برای پیشرفت است، و مطمئن هستم که دانشگاه آزاد اگر با جهت گیری درست و دقیق پیش برود حرف نخست را در کشور خواهد زد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات بین المللی هم اشاره و با بیان اینکه ایران محور مقاومت است و هر توطئه‌ای که آمریکا و صهیونیست می‌بافند چیزی نمی‌گذرد که توسط ایران پنبه می‌شود، گفت: آمریکا و اسرائیل ابتدا به دنبال تجزیه عراق و سوریه و برنامه های شوم دیگر در منطقه بودند اما این آرزوها را به گور می‌برند، در قضیه عراق و با تدبیری که دولت این کشور با مشورت جمهوری اسلامی ایران داشته بدون خونریزی طرح بارزانی خنثی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: