velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۸۲۸
پ
کد خبر: ۲۱۷۵
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - 26 September 2017
دکتر ولایتی

بارزانی دلال صهیونیست هاست

دکتر ولایتی مشاور امور بين الملل رهبر انقلاب گفت: همه پرسي کردستان عراق کار غيرقانوني و بي‌ارزشي است که نتيجه مثبتي ندارد.

وی در حاشيه مراسم رونمايي از سامانه علم‌سنجي و پژوهش‌يار در بيمارستان فرهيختگان در جمع خبرنگاران در خصوص همه‌پرسي کردستان عراق گفت: کردستان عراق به طور قطع جزيي از عراق است و مردم شريف کرد با اين تبعيض مقابله مي‌کنند.

دکتر ولایتی با بيان اينکه همه پرسي کردستان عراق کار غيرقانوني و بي‌ارزشي است که نتيجه مثبتي ندارد، بلکه منجر به آشفتگي سياسي در منطقه خواهد شد تاکيد کرد: حتي مشخص نيست که رفراندوم آنها چقدر صحت داشته باشد و آنچه تحميل شود، قابل قبول نيست.

دکتر ولايتي با بيان اينکه بارزاني از مدت‌ها پيش نشان داده بود که با صهيونيست‌ها اتصال دارد و از فلسطين و سردار بزرگ کرد صلاح‌الدين درس نگرفته اما بايد بداند که مردم کرد به صلاح‌الدين افتخار مي‌کنند نه به نتانياهو ادامه داد: تبعيض و ظلم در اين مسئله مشخص است و رژيم ننگين منفور آنها با اين کار سقوط سياسي خود را آغاز کرد، زيرا مردم شريف کرد زير بار اين ننگ نمي‌روند.

وي در ادامه با تاکيد بر اينکه شخص مبارزي مانند مرحوم عشقي در راس مبارزان ضد بيگانه بوده اما اينها به اسرائيل وابسته‌اند اضافه کرد: کردستان عراق بخشي از کشور عراق به شمار مي رود.

دکتر ولايتي با بيان اينکه مردم عراق در برابر اين مسئله ساکت نمي‌نشينند و در مقابل چنين انحراف نفرت‌آوري مي‌ايستند تاکيد کرد: بارزاني يا بايد دست بردارد و يا اينکه مردم عراق با وي مقابله مي‌کنند.

مشاور امور بين الملل رهبر انقلاب اظهار داشت: آمريکايي‌ها پشت صحنه و اسرائيلي‌ها در صحنه اين موضوع هستند زيرا از داعش نتيجه‌اي نديدند و حالا روبه ايجاد نفرت در ميان مسلمانان آورده‌اند که به طور قطع شکست‌خورده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: