velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۲۵۷
پ
کد خبر: ۲۱۱۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - 02 August 2017
در مراسم تکریم و معارفه معاون علوم جدید پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد

دکتر ولایتی :به آینده حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار امیدوارم

مراسم تکریم و معارفه معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا و دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامیو دکتر رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی  در دفتر رئیس هیئت موسس و امنا روز چهارشنبه 11 مردادماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر سیدعلی ابطحی معاون سابق علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محسن نفر به عنوان معاون علوم پزشکی دانشگاه معرفی شد.
دکتر ولایتی در ابتدای این مراسم با تبریک میلاد مسعود و پربرکت امام رضا (ع) گفت: برای من توفیقی است که امروز در خدمت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی هستم. حوزه پزشکی دانشگاه از همان ابتدای تاسیس، شکل گرفت و توسعه خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه زحمات زیادی طی سالهای گذشته برای ارتقای حوزه پزشکی دانشگاه صورت گرفته است، گفت: ‌البته کمبودهایی از لحاظ کیفیت وجود داشت که امیدواریم با مسئولیت دکتر رهبر رئیس دانشگاه و دکتر نفر معاون علوم پزشکی، در حوزه‌هایی که مشکل داریم، شاهد پیشرفت و ارتقای کیفیت باشیم.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تاسیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حوزه پزشکی یکی از سخت‌ترین و پرهزینه‌ترین حوزه‌هاست. تاسیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اتفاقی بی‌سابقه و سخت بود که با تلاش‌های دلسوزانه مسئولان حوزه پزشکی این دانشگاه مقدور شد.
وی در ادامه به تاسیس دانشگاه تهران در سال 1313 شمسی اشاره کرد و افزود: دانشکده پزشکی این دانشگاه که البته در حقیقت همان مدرسه طب دارلفنون است تاسیس شد که با دعوت از متخصصان پزشکی آن زمان، سعی در ارتقای این دانشکده داشتند و امروز پس از 83 سال می بینم که این دانشکده به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است.
دکتر ولایتی در ادامه با تشکر از دکتر لاریجانی، ‌دکتر طباطبایی و دکتر ابطحی که زحمات زیادی برای حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کشیده اند، گفت: دکتر ابطحی را از سال 52 می‌شناسم. وی فرد پرکاری است که زحمات زیادی برای این دانشگاه کشیده و امیدوارم بتوانیم از حضور ایشان در آینده بهره‌مند شویم.
وی ابراز امیدواری کرد: انشاءالله حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی طوری حرکت کند که بتواند با ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان و تربیت متخصصان متعهد و کارآمد، به جامعه خدمت کند.
دکتر ولایتی با بیان اینکه دکتر رهبر به عنوان رئیس دانشگاه نیز در زمینه کمک به ارتقای حوزه علوم پزشکی دانشگاه همکاری می کند، گفت: بحمداله کار ایشان طوری است که با دقت و سرعت خوبی پیش می‌رود و می‌تواند برای تمامی حوزه‌ها ازجمله حوزه علوم پزشکی کارساز باشد.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سوابق دکتر محسن نفر گفت: ‌ایشان استادتمام دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصص نفرولوژی است که سابقه مدیریت اجرایی در وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی شهیدبهشتی دارد. امیدوارم با حضور ایشان و سایر همکاران در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، بتوانیم به سرعت به سمت ارتقای کیفی این حوزه در تهران و شهرستان‌ها پیش رویم.
وی خاطرنشان کرد: بنده با وجود دکتر نفر و حمایت کامل دکتر رهبر و همکاری دکتر ابطحی، به آینده حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار امیدوارم. 
دکتر ولایتی در ادامه گفت: با توجه به اینکه حرفه بنده نیز پزشکی است، هم‌صنفی‌های بنده توقع دارند حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از حضور بنده، بهتر از قبل شود که امیدوارم این اتفاق با تلاش همکاران به وقوع بپیوندد.
وی خاطر نشان کرد: امور مربوط به حوزه پزشکی به گونه ای است که اگر وقفه ای ایجاد شود، در شتاب علمی حوزه پزشکی دنیای امروز جا مانده و زحمات قبلی به هدر می‌رود به طوری که امروز دانشکده‌هایی را می‌شناسم که در حوزه علوم پزشکی در گذشته بهتر عمل کرده اند اما امروز این گونه نیستند و این موضوع نشان می‌دهد که اگر کاری انجام دادیم، باید با تلاش فراوان سعی کنیم از چیزی که به دست آورده ایم، عقب نیفتیم.
دکتر ابطحی: انتخاب‌های مناسبی برای مسئولیت حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است
دکتر سیدعلی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با بیان اینکه خدا را شاکرم که بخشی از زندگی خود را در دانشگاه آزاد اسلامی طی کردم، گفت: این موضوع برای من افتخار بزرگی بود که به دانشجویان این مملکت خدمت کنم. 
وی با اشاره به سابقه آشنایی خود با دکتر محسن نفر گفت: ‌ایشان را از زمان مسئولیتش در وزارت بهداشت می‌شنا

سم. دکتر نفر بسیار متعهد به کار، مومن، باتجربه و خو

شنام در دانشگاه‌هاست که مزیت و برتری برای دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.
ابطحی در ادمه با بیان اینکه پس از فوت آیت الله‌هاشمی رفسنجانی، شخصیتی واجد شرایط تر از دکتر ولایتی برای این سمت وجود نداشت،‌گفت: همینطور معتقدم که در کار مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، شخصیت اجرایی بهتر از دکتر رهبر وجود نداشته و ندارد و شهادت می‌دهم بسیاری از مشکلاتی که ما داشتیم، در چند هفته اخیر با حضور دکتر رهبر مرتفع شده است.
وی با بیان اینکه برای حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در طول 30 سال زحمات زیادی کشیده شده است، گفت:‌در حال حاضر 1880 عضو هیات علمی در حوزه پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می‌کنند و هزار نفر دیگر نیز در سامانه هیات علمی این حوزه ثبت نام کرده اند که تعدادی از آنها به زودی جذب خواهند شد و امیدوارم با جذب این افراد، به ارتقای این حوزه کمک شود و مشکلات برطرف شود.
دکتر ابطحی در پایان با بیان اینکه انتخاب‌های مناسبی برای مسئولیت حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده، ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر رهبر و هدایت‌های دکتر ولایتی، وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی رو به رشد باشد.

دکتر نفر: کمک به ارتقای حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به سود تمام جامعه خواهد بود
دکتر محسن نفر در این مراسم با بیان اینکه حضور بنده در دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به دانشجویان است، گفت: آرزو داریم فرزندان این مرز و بوم بیشتر و بهتر آموزش ببینند چرا که هنگامی که این دانشجویان با سواد بالا فارغ‌التحصیل شوند، سود آن به جامعه و خودمان بازمی‌گردد.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه بسیار بزرگ است، گفت: هرچقدر ما در این مجموعه بزرگ ‌تلاش کرده و به ارتقای حوزه علوم پزشکی دانشگاه کمک کنیم، به پرورش بهتر استعدادهای این مملکت خواهد انجامید.
وی افزود: ‌از سالها پیش دکتر ابطحی را می‌شناسم و امیدوارم از حضور ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی نهایت استفاده را ببریم چرا که قاعده ما استفاده از تمامی دوستان و همکاران این مجموعه بزرگ علمی است.
دکتر نفر ابراز امیدواری کرد با تلاش همکاران حوزه علوم پزشکی و حمایت‌های ریاست دانشگاه، گام‌های موثرتری در راستای ارتقای کیفیت در این حوزه برداشته شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: