velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۷۲۱
پ
کد خبر: ۲۰۹۸
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - 25 July 2017
دکتر ولایتی در جمع خبرنگاران تاکید کرد

دانشگاه آزاد اسلامی باید در حوزه آموزش عالی حرف اول را بزند

دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تشکیل جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی، تاکید کرد: این کمیته به اتفاق آرا و با رای تک تک اعضا به دکتر رهبر برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی رای دادند که از حسن نیت اعضای این کمیته تشکر می کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ولایتی امروز در حاشیه مراسم اهدای حکم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به دکتر فرهاد رهبر در جمع خبرنگاران گفت: هیچ یک از واحدهای این دانشگاه نباید به بهانه مشکلات اقتصادی تعطیل شوند.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از امروز دکتر فرهاد رهبر، فعالیت خود را در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می کند، اظهار داشت: اولویت ما این است که دکتر رهبر در ابتدا یک بررسی سریع و دقیق از وضعیت کنونی دانشگاه انجام داده و مسائل بودجه ای آن را حل کند، چراکه این مسائل حل شدنی است.

وی افزود: هدف نهایی ما این است که دانشگاه آزاد اسلامی را ارتقا داده به طوری که در کشور حرف اول را بزند و با توانایی دکتر رهبر این موضوع اجرا شدنی است.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: طی دو ماه آینده با ریاست دکتر رهبر و حمایت عملی هیات امنا امیدواریم بتوانیم به طور محسوسی شاهد تحول مثبت در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

دکتر ولایتی با اشاره به تجدید ساختار شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دومین جلسه این شورا با حضور اعضاء در محل دفتر ریاست هیئت امناء و موسس در حال برگزاری است که افراد صاحب نظر و آشنا به مسائل اقتصادی حضور دارند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران با بیان اینکه از حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری خواهش کردیم استعفای خود را پس بگیرد، گفت: حضور ایشان در هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی مغتنم است و دوباره بصورت حضوری از حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در خواست خواهیم کرد که استعفای خود را پس بگیرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: