velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۶۴۱
پ
کد خبر: ۲۰۷۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - 05 July 2017
در دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دکتر ولایتی

بر حمایت از رویکردهای جدید و ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید شد

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر روز چهارشنبه 13 تیرماه در مرکز تحقیقات استراتژیک با دکتر ولایتی رئیس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و در خصوص ضرورت ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی، ، ثتبیت کد رشته ها ، حمایت از رویکردها، تحولات و تغییرات مثبت در این دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند .

در این دیدار که فولادگر، فرهنگی، مفتح، ابطحی، سلیمی، داوود محمدی(تهران)، ساداتی نژاد، جمالی، شهریاری(تنگستان)،بدری، کبیری و کریمی(اراک) نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دکتر نوریان سرپرست و دکتر منادی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند دکتر ولایتی ضمن تشکر از حمایت ها و نقطه نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده، مطالبی را ارائه نمود.

دکتر ولایتی گفت : با توجه به تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با تمام قوت در جهت هر چه بهتر شدن وضعیت دانشگاه به ویژه در زمینه ارتقاء علمی، توسعه فعالیت های فرهنگی، شفافیت مالی ، ساماندهی و... تلاش می کنیم و امیدواریم بر اساس برنامه ریزی ها و راهبردهای پیش بینی شده در کنار تعامل و همکاری با همه دستگاه ها و به ویژه مجلس شورای اسلامی شاهد ارتقاء کیفی دانشگاه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه به مناطق محروم به عنوان یکی از مهمترین اهداف دانشگاه تاکید کرد و افزود: در این جهت تلاش خواهد شد تا نسبت به کاهش شهریه ها و در عین حال ارتقاء برنامه ها و فعالیت های علمی در مناطق محروم با توجه بیشتری اقدام و برنامه ریزی گردد.

رئیس هیئت امناء و موسس دانشگاه ایجاد شفافیت مالی در دانشگاه را یکی از مهمترین اقدامات اعلام کرد و افزود : در این خصوص و با توجه به ضرورت های موجود از حسابرسان خبره دعوت به عمل آمده تا ضمن بررسی موضوعات مالی در این دانشگاه ، نسبت به ایجاد ساختارهای روشن و دقیق برای ادامه فعالیت ها در این حوزه اقدام نمایند .

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر ولایتی در راس هیئت امناء و موسس این دانشگاه ، از انتخاب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تقدیر نموده و این مهم را موجب ایجاد امید در میان اهالی علم، تحقیق و اندیشمندان دانستند و بر ادامه روند ارتقاء کیفی و علمی دانشگاه تاکید کردند.

همچنین در این دیدار بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی ، شفافیت مالی و ارتقاء کیفی با عنایت به جایگاه ویژه ای که این مجموعه دارا می باشد تاکید و توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی را خواستار شدند و حمایت خود را از فعالیت ها ، اقدامات و تحولات اخیر در دانشگاه اعلام نمودند.

در این جلسه همچنین از رویکرد اخیر و مثبت وزارت علوم در تثبیت کد رشته های دانشگاه آزاد اسلامی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر گردید و اظهار امیدواری شد تا با این روند شاهد ایجاد آرامش در میان دانشجویان باشیم.

در این جلسه دکتر نوریان سرپرست و دکتر منادی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گزارشی از اقدامات، فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده ارائه نمودند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: