velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۶۶۳
پ
کد خبر: ۲۰۶۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - 14 June 2017
از سوی رایزنی فرهنگی ایران در روسیه و باهمکاری موسسه وچه

کتاب فلسطین از منظر مقام معظم رهبری با مقدمه دکتر ولایتی به روسی ترجمه شد

کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» که با هدف آشنایی بیشتر روس زبانان از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در روسیه به این زبان ترجمه و چاپ گردیده است، در آستانه روز قدس در مسکو پایتخت روسیه رونمایی می شود..

این کتاب مروری است بر دیدگاه های مقام معظم رهبری که با قلم علی اکبر ولایتی، شامل اهمیت فلسطین و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی تهیه گردیده است.

کتاب مزبور که با تلاش رایزنی فرهنگی سفارت ایران در روسیه توسط موسسه «وچه» یکی از معتبرترین ناشران روسی چاپ و آماده عرضه شده است، روز سه شنبه 30 خرداد ماه در مراسم ویژه ای با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی روسیه، سفیر جمهوری اسلامی ایران، مقامات ایرانی و همچنین سفیر فلسطین در خبرگزاری ریانووستی رونمایی خواهد شد.

در این آئین که با شرکت گروههای خبری و رسانه های روسیه برگزار می شود، سخنرانان اهمیت کتاب و دیدگاه مقام معظم رهبری در باره فلسطین را به عنوان مهم ترین مساله جهان اسلام تشریح خواهند داد.

موضوعاتی مانند شبهات مطروحه، آینده‌ و راه‌ حل‌های مسئله‌ فلسطین از منظر مقام معظم رهبری از جمله قسمت های این کتاب است که در هشت قسمت تنظیم و ارائه گردیده است.

کتاب فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پیش از این به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی منتشر شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها