velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۷۴۴
پ
کد خبر: ۲۰۳۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 17 May 2017
دکتر ولایتی طی پیامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد

انتخابات نماد مشارکت،عزت، آزادی و استقلال ایران اسلامی است

دکتر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، به مناسبت دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، طی پیامی ضمن دعوت از همه مردم شریف و بزرگوار ایران برای حضور در پای صندوق های رای، انتخابات را نماد مشارکت، عزت، آزادی و استقلال ایران اسلامی دانست.

متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی در آستانه انتخابی دیگر برای تامین عزت ، عظمت ، امنیت و استقلال خود قرار گرفته تا بار دیگر نماد مردم سالاری دینی را با شکوه هر چه بیشتر در برابر چشمان جهانیان به منصه ظهور رساند و با شرکت همه مردم بزرگوار ایران در انتخابات ریاست جمهوری، برگ زرین و زیبای دیگری را در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر جای گذارند.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی به عنوان معمار این نظام مقدس، همواره بر نقش رای مردم در اداره کشور تاکید فرمودند و این حضور را واجب می دانستند و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز حضور حداکثری را مظهر مردم باوری ، حق و تکلیف، موجب ناکامی دشمنان و دخالت در تعیین سرنوشت کشور اعلام فرمودند و لذا مردم شریف ایران با حضور خود در این تکلیف بزرگ و مهم ، گام مستحکم دیگری را برای پیشرفت، توسعه و اعتلای کشور خواهند برداشت.

انتخابات نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مردم برای تصمیم گیری در تمام شئون اداره کشور است و مردم این سرزمین با حضور خود در پای صندوق های رای امنیت، اقتدار، آرامش، قوام و توسعه و پیشرفت را که در سایه مجاهدت ها و رشادت های شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز محقق گردیده تضمین خواهند نمود و این مسیر روشن و نورانی را با افتخار ادامه خواهند داد .

اینجانب از همه مردم عزیز و بزرگوار ایران برای حضور در پای صندوق های رای دعوت نموده، یقین دارم که بار دیگر این حضور عاملی برای وحدت و انسجام در جهت توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی خواهد بود.ان شاء الله

علی اکبر ولایتی

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها