velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۸۶۵
پ
کد خبر: ۱۷۳۰
تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 05 February 2016
دکتر ولایتی در دیدار با نماینده و رییس کمیته آموزش دوما

زمینه همکاری های علمی ،تحقیقاتی و آموزشی را بررسی کرد.

نماینده ، رییس کمیته آموزش دوما و رییس بنیاد روسی روز پنجشنبه 15 بهمن ماه با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه و با حضور دکتر سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران  با دکتر ولایتی دیدار و در خصوص همکاری های مطالعاتی،علمی،آموزشی و تحقیقاتی به بحث و تبادل نظر پرداخت.
در این دیدار دکتر ولایتی با توجه به ظرفیت های ارزشمند علمی و تحقیقاتی در جمهوری اسلامی ایران و از جمله مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام  آمادگی خود را برای توسعه روابط در این زمینه اعلام کرد.
نیکونف  هم ضمن ارایه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات ،به ضرورت  همکاری های پژوهشی در اعزام دانشجو و فرصت های مطالعاتی و پژوهش های راهبردی در کنار آموزش متقابل زبان فارسی و روسی تاکید کرد.
دکتر ولایتی به دعوت موسسه تحقیقات استراتژیک روسیه برای شرکت در کنفرانس همکاری های ایران و روسیه در شرایط ژیوپلتیک نوین به این کشور سفر کرد با مقامات عالی این کشور از جمله ریاست جمهور روسیه،دستیار ارشد رییس جمهور،نماینده ویژه رییس جمهور،دبیر شورای امنیت ملی،رییس و اعضا کمیته بین الملل دوما ،نماینده و رییس کمیته آموزش دوما ملاقات و  نشست مشترک با حدود 30 تن از نخبگان ،اندیشمندان و مدیران مراکز تحقیقاتی روسیه و دیگر برنامه ها با حضور مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل به اجرا درآمد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها