velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۶۶۴
پ
کد خبر: ۱۶۱۹
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - 18 October 2015
با حضور دکتر ولایتی و مدیرعامل بانک ملی

از طرح صدور‌ آنی" پیوند کارت بانک ملی" رونمایی شد

با حضور دکتر ولایتی رئیس بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران ، مراسم رونمایی از طرح صدور آنی پیوند کارت بانک ملی برگزار شد.

دکتر ولایتی در این مراسم با تقدیر از مسئولان بانک ملی ایران برای صدور آنی پیوند کارت گفت: بانک ملی ایران از سال‌ها پیش تلاش‌های زیادی در زمینه حمایت از فرهنگ پیوند عضو داشته که امیدواریم برای پیشرفت این موضوع تلاش‌های بانک ملی ایران روز به روز بیشتر شود.

وی در ادامه به تشریح خدمات مختلف بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در زمینه اهدای عضو پرداخت و افزود: افتخار داریم در امر اهدای عضو در منطقه حرف اول را ایران به مرکزیت بیمارستان دکتر مسیح دانشوری می‌زند.

دکتر ولایتی گفت: با اهدای اعضای یک تن هشت تن از مرگ نجات می‌یابند و خوشبختانه برای فرهنگ‌سازی این موضوع تاکنون تلاش‌های بسیار زیادی انجام شده که موفقیت‌آمیز بوده است.

در ادامه برنامه دکتر همتی با تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و جمعیت پیوند اعضاء در امور خیریه گفت: این برای بانک ملی ایران افتخاری است که به عنوان بزرگترین بانک کشور با 87 سال سابقه خدمت به مردم پشتیبان امور عام‌المنفعه و خیر باشد.

وی با اشاره به روند رو به رشد عضویت در امر خیر پیوند اعضا ابراز امیدواری کرد: صدور آنی پیوند کارت بانک ملی ایران در شعب منتخب این بانک این روند رو به رشد را افزایش دهد.

همتی با عنوان این که بانک ملی ایران در کنار فعالیت اقتصادی خود در کارهای عام‌المنفعه و خیر نیز نظیر آزادی زندانیان غیرعمد، توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و پیشتاز است گفت: بانک ملی ایران تلاش می‌کند با تمام امکانات خود پشتیبان امور عام‌المنفعه و خیر باشد.

وی با عنوان اینکه افرادی که اهدای عضو می‌کنند نامشان همیشه به نیکویی برده می‌شود افزود: بانک ملی ایران در کنار بحث صدور آنی پیوند کارت، آمادگی کامل برای حمایت‌هایی نظیر پرداخت تسهیلات به اهدا کنندگان عضو دارد.

در ادامه پیوند کارت بانک ملی ایران با صدور آنی کارت به صورت نمادین برای دکتر همتی و دکتر ولایتی رونمایی شد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها