velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۸۸۶
پ
کد خبر: ۱۵۷۱
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - 07 September 2015
دکتر ولایتی در دیدار با هیأت نخبگان فرهنگی و سیاسی سوریه :

10 میلیون سوری آواره‌اند آن وقت اروپا برای چند صد هزار مهاجر قشقرق راه انداخته

 

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع گفت: کشورهای اروپایی بابت پذیرش چند صد هزار پناهجوی سوری قشقرق به راه انداختند و می‌گویند که نمی‌دانند چطور این جمعیت را ساماندهی کنند ولی سوال این است که به غیر از کشورهای غربی، صهیونیست‌ها و کشورهای مرتجع منطقه چه کسی باعث آوارگی آن‌ها شده است.

دکتر ولایتی، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با هیأت فرهنگی و سیاسی از سوریه خاطرنشان کرد: ملت سوریه تاوان مقابله با رژیم صهیونیستی را می‌دهند چرا که آن‌ها در اول خط مقاومت هستند ولی در هر صورت دشمنان دولت سوریه ناچار خواهند بود که استقلال و تمامیت عرضی دولت و ملت این کشور را به رسمیت بشناسند و آن‌ها چاره‌ای جز به رسمیت شناختن دولت سوریه ندارند.

دکتر ولایتی با اشاره به آوارگی 10 میلیون سوری تاکید کرد: کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه مسؤول آوارگی 10 میلیون سوری هستند؛ این در حالی است که کشورهای اروپایی تنها برای پذیرش چند صد هزار از آن‌ها قشقرق به راه انداختند.

وی در پایان گفت: با وجود این که با دخالت برخی کشورها و دولت‌های منطقه کشورهای غربی سوریه با بی‌ثباتی روبه‌رو شد اما جمهوری اسلامی ایران همواره از دولت سوریه حمایت کرده و هم‌چنان از بشاراسد حمایت خواهند کرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها