velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۸۷۸
پ
کد خبر: ۱۴۸۳
تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - 10 July 2015
دکتر ولایتی در گفتگوی ویژه خبری در ارتباط با روز قدس :

وظیفه اسلامی مان این است که در کنار بقیه مسلمانان و فلسطینیان باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم.

دکتر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پنجشنبه در برنامه گفتگوی ویزه خبری در ارتباط با روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت : بسیاری از علما از گذشته فتوای جهاد علیه صهیونیست‌ها را سر دادند و سابقه حمایت ایران از جهاد فلسطین نه فقط از ایران بلکه به شیعیان غیر ایرانی نیز بر می‌گردد.

مشاور امور بین‌المللی مقام معظم رهبری با اشاره به این که امام خمینی (ره) از همان ابتدا به حمایت از ملت مظلوم فلسطین پرداختند بیان کرد: صهیونیست‌ها قلب جهان اسلام را تسخیر کرده‌اند.

وی با اشاره به این که ایرانی‌ها از پیروزی انقلاب در کنار فلسطینی‌ها ایستاده‌اند اظهار داشت: وظیفه اسلامی مان این است که در کنار بقیه مسلمانان و فلسطینیان باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که منافع ملی‌مان اقتضا می‌کند که در مبارزه با دشمنان جمهوری اسلامی ایران حتی در خارج از مرزهای کشور بپردازیم افزود: خط مقاومت در گذشته محصور به سوریه، ایران و جنوب لبنان بود این در حالی است که امروزه به شمال آفریقا و یمن سرایت پیدا کرده است.

مشاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اشاره به دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام مثل آمریکا از نیم کره غربی ناوگان‌هایشان را به مدیترانه و خلیج فارس آورده‌اند تا از منافع خود حمایت کنند پس چطور می‌توان اجازه این آتش افروزی ها را به آن‌ها که در منطقه القاعده و داعش را به وجود آورده‌اند داد.

وی با اشاره به این که حضور مردم در راهپیمایی فردا بسیار حائز اهمیت است گفت: باید به حمایت از جهان اسلام و آزاد شدن سرزمین‌های اشغالی پرداخت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: