velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۱۵۳
پ
کد خبر: ۱۴۶۸
تاریخ انتشار: شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - 27 June 2015
ولایتی در دیدار با قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی :

حامیان داعش از حمایت خود دست بردارند

دکتر ولایتی روز شنبه ، ششم تیرماه با قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی دیدار و گفتگو کرد

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات گروهک تروریستی داعش و عملکرد حامیان آنها گفت: گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه روزی دامن حامیان خود را خواهند گرفت و این کشورها باید هر چه سریع تر از حمایت خود دست بردارند.

دکتر ولایتی روز شنبه در دیدار چوتا ایونگ قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی این مطلب را بیان کرد.

وی در همین ارتباط و در ارتباط با موضوعاتی که در خصوص مسایل منطقه ای مطرح شد گفت: با توجه به ارتباط نزدیک شما با برخی کشورها که امروز به عنوان حامیان تروریست ها محسوب می شوند انتظار می رود که به آنها این موضوع را یادآوری کنید که گروه های تروریستی و تکفیری روزی دامن حمایت کنندگان خود را می گیرند.

ولایتی به عملکرد گروهک تروریستی داعش در سوریه اشاره کرد و افزود: داعش سوریه را به آزمایشگاهی برای عملیات تروریستی و تمرین جنایت تبدیل کرده و امروز در سوریه به هیچ کس اعم از زن، مرد و افراد غیرنظامی رحم نمی کند.

در ادامه این دیدار چوتا ایونگ قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی به حضورش در ایران اشاره کرد و اظهارداشت: ملاقات هایی از این دست بر گسترش روابط دو کشور اثرگذار خواهد بود.

وی یادآور شد: دو کشور ایران و کره جنوبی از سال 1962 روابط مثبت، پایدار و سازنده ای داشته اند و حامل پیام دوستی کره جنوبی برای شما هستم.
قائم مقام وزیرامورخارجه کره جنوبی خاطرنشان کرد: به دنبال بهبود هر چه بیشتر روابط دو کشور هستیم و معتقدیم که آینده جهان تنها با همکاری کشورهای مهم امکانپذیر است.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: