velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۰۰۹۸
پ
کد خبر: ۱۴۱۰
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 07 May 2015

مخالفت ولایتی با طرح استانی شدن انتخابات مجلس

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فکر می‌کنم اگر به شهرهای کوچک این حق داده شود که مستقلا نماینده خودشان را به مجلس بفرستند بهتر باشد.

علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با فارس، در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس همزمان با تدوین سیاست‌های انتخاباتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: ما هم منتظریم که این موضوع در مجمع مورد بحث قرار گیرد، البته دو نظر متفاوت در این زمینه وجود دارد.

وی بر هیمن اساس تصریح‌کرد: برخی طرفدار استانی شدن و برخی موافق این هستند که انتخابات به همین صورت فعلی ادامه داشته باشد.

ولایتی ادامه داد: هر کدام استدلال‌های خاص خود را دارند اما استدلال افرادی که می‌گویند انتخابات به صورت فعلی باشد آن است که نمایندگان شهرستان‌های کوچک هم بتوانند صدای مردم خودشان را به گوش مسئولان برسانند و از حقوقشان دفاع کنند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در مجمع آنچه که به مصلحت کشور است تصمیم‌گیری شود و فکر می‌کنم اگر شهرهای کوچک مثل حالا این حق داده شود که بتوانند مستقلاً نماینده خودشان را بفرستند شاید بهتر باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: