velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۹۵۸
پ
کد خبر: ۱۳۸۷
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - 14 April 2015
ولایتی در دیدار با ابواحمد فواد:

ایران از مبارزات مردم فلسطین حمایت می‌کند/ داعش دست‌پروده آمریکایی‌هاست

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در دیدار با دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران از مبارزه مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند.
به گزارش فارس، علی‌ اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در دیدار با ابواحمد فواد دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران از مبارزه مردم فلسطین حمایت کرده و تمام تلاش خود را برای آزادی مردم مظلوم این سرزمین به کار گرفته است و پیروزی به طور حتم به دست خواهد آمد.

وی ادامه داد: امروز گروه‌های افراطی مانند داعش را می‌بینیم که دست‌پروده آمریکایی‌ها هستند و برایشان مسلمانان از هر مذهب و گروهی باشد تفاوتی ندارد و همه را قتل‌عام می‌کنند و داعیه اسلام را هم دارند ولی رفتارها و عمل آنها متضاد با حرف‌هایشان است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک خاطرنشان کرد: همچنین جالب است که هیچ معارضه و ادعایی را با رژیم صهیونیستی ندارند.

ولایتی اظهارداشت: عربستان با حمایت آمریکا و برخی کشورها مردم یمن را بدون هیچ دلیلی می‌کشند و با ادعاهای واهی زیرساخت‌ها را تخریب می‌کنند و از بین می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و نظاره‌گر جنگ و درگیری مسلمانان با یکدیگر هستند و منافع خود را در منطقه و جهان تامین کند و در نتیجه مقاومت تنها راه پیروزی است.

ابواحمد فواد نیز در این دیدار با بیان اینکه تنها راه نجات فلسطین و مردم منطقه مبارزه و مقاومت است اظهار داشت: وحدت میان گروه‌های مختلف بسیار اهمیت دارد و حمایت برخی کشورهای عربی بر گرفتاری و مسائل غزه و مردم فلسطین افزوده است که باید فلسطین آزاد شود و مبارزه ما نیز قطعا سرنوشت‌ساز است.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین خاطرنشان کرد: دشمنان استعمارگر مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی شکست خواهند خورد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: