velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۹۱۸
پ
کد خبر: ۱۳۸۶
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - 14 April 2015
ولایتی در دیدار سفیر پاکستان در تهران:

ایران و پاکستان برای مبارزه با افراطی گری تلاش بیشتری کنند

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار سفیر پاکستان در تهران با قدردانی از مواضع اخیر این کشور در قبال بحران یمن گفت: تهران و اسلام آباد که علاقه مند به توسعه روابط هستند باید برای رفع برخی مشکلات بویژه افراطی گری تلاش بیشتری کنند.
به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی روز سه شنبه در دیدار نورمحمد جادمانی سفیر پاکستان در تهران افزود: روابط دو کشور منحصر بفرد است و دارای روابط استراتژیک هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شکل گیری پاکستان در سال 1947 روابط دو کشور مسلمان بسیار خوب بوده است.

ولایتی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران علاقه مند است تا با همه کشورهای همسایه و بویژه پاکستان روابط داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با نواز شریف نخست وزیر پاکستان تاثیر بسیار زیادی در روابط دو کشور داشته است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران در عمل از مبارزه مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و تمام تلاش خود را برای آزادی مردم این سرزمین به کار گرفته است و پیروزی به طور حتم به دست خواهد آمد.

ولایتی یادآور شد: شاهد هستیم امروز گروه های افراطی مانند داعش دست پرورده آمریکایی ها و دیگر کشورها هستند و برای آنها مسلمانان از هر گروهی باشند، تفاوتی نمی کند.

وی، مقاومت را تنها راه پیروزی دانست و اظهارداشت: همه را قتل عام می کنند و داعیه اسلام را هم دارند ولی رفتارها و عمل آنها متضاد است و در جهت تخریب اسلام و مسلمانان است و جالب این است که هیچ معارضه و ادعایی را با رژیم صهیونیستی ندارند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشیخص مصلحت نظام افزود: عربستان با حمایت آمریکا و برخی دیگر از کشورها مردم یمن را بی هیچ دلیلی می کشند و با ادعاهای واهی زیرساخت ها را تخریب و از بین می برد و از آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز حمایت می کند.

در ادامه این دیدار نورمحمد جادمانی سفیر پاکستان در تهران، روابط دو کشور را بسیار خوب و رو به رشد توصیف کرد.

وی افزود: برای روابط اقتصادی و تجاری بهتر باید اهتمام بیشتری صورت بگیرد که رفت و آمد مقامات دو کشور به این امر کمک می کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها