velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۳۹۷
پ
کد خبر: ۱۳۷۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - 08 April 2015

دیدار دکتر ولایتی با رئیس دانشگاه کربلا در عراق

دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ، در دانشگاه کربلا با رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که با هماهنگی رایزنی فرهنگی صورت پذیرفت، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق و سرکنسول کشورمان در کربلا نیز حضور داشتند. در آغاز جلسه، دکتر منیر، رئیس دانشگاه کربلا، ضمن عرض خیر مقدم به حضار، از کمک های جمهوری اسلامی ایران به عراق در تمام زمینه ها، خصوصا در مقابله با داعش قدردانی کرد و ارتباط گسترده علمی و دانشگاهی عراق با ایران را از اولویت های کشورش برشمرد و اذعان کرد: در حال حاضر این دانشگاه بیشترین همکاری های علمی و دانشگاهی را با ایران دارد.

وی در ادامه سخنان خود خواستار همکاری دکتر ولایتی در امور علمی و دانشگاهی خصوصا در بخش پزشکی با این دانشگاه شد. سپس دکتر ولایتی برای ایجاد ارتباط این دانشگاه با دانشگاه شهید بهشتی قول مساعد داد و برای راه اندازی مرکز مشاوره پزشکی، همچنین ایجاد بخش های تخصصی پزشکی در این دانشگاه اعلام آمادگی نمود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد اگر این دانشگاه هزینه های بورسیه دانشجویان عراقی را متقبل شود، زمینه قبول بورسیه دانشجویان دانشگاه کربلا را خصوصا در رشته های پزشکی در دانشگاه های ایران فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها