velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۵۷۸
پ
کد خبر: ۱۳۷۴
تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - 20 March 2015
با صدور پیامی؛

ولایتی درگذشت «محمد یوسف» را به ازبکستانی ها تسلیت گفت

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی، درگذشت «محمدصادق محمد یوسف» عضو شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی و از علمای ازبکستان را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

به گزارش مهر، علی‌اکبر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به دولت و ملت ازبکستان، درگذشت «محمدصادق محمد یوسف» عضو شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی را تسلیت گفت. در پیام ولایتی آمده است؛

«دولت محترم و مردم مسلمان و عزیز ازبکستان

خانواده محترم مرحوم محمد صادق محمد یوسف

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

خبر درگذشت شخصیت مومن و انقلابی، جناب آقای محمد صادق محمد یوسف باعث تلخکامی گردید. درگذشت ناگهانی وی که از شخصیت های بارز و از علمای برجسته ازبکستان و آسیای مرکزی بود، ثلمه ای بزرگ به جامعه اسلامی وارد نمود.

این روحانی فرهیخته طی سال‌ها با عمل خالصانه به علم خود، توانست جایگاهی برجسته در منطقه و جهان اسلام پیدا کند. حضور وی در ریاست و عضویت چندین سازمان بین‌المللی از جمله شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی، انجمن جهانی تصوف، دبیرکل مدیریت مردم جهان اسلام، انجمن جهانی دعوت، انجمن شورای علمای جهان انجمن اسلامی جهان در اسلام آباد، انجمن فرهنگستان افکار اسلامی اردن و ... موید این جایگاه ویژه است.

مرحوم محمد صادق محمد یوسف، سال‌ها تمامی تلاش خود را در جهت مبارزه با تفکرات الحادی، مادی‌گرایی غربی و تفکرات انحرافی دینی به کار گرفت و همواره به عنوان شخصیتی معتدل یکی از منادیان واقعی وحدت جهان اسلام بود.

اینجانب رحلت این شخصیت علمی و انقلابی بزرگ را به امت اسلامی، شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی، مردم عزیز ازبکستان و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده، ضمن آرزوی صبر، اجر و سلامتی برای بازماندگان معزز، علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

دکتر علی اکبر ولایتی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: