velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۵۸۳
پ
کد خبر: ۱۳۴۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - 28 January 2015
دکتر ولایتی:

دیگر نیازی به مراجعه بیماران سرطانی به خارج از کشور نیست

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دیگر نیازی به مراجعه بیماران سرطانی به خارج از کشور وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی اوراق وقف، علی‌اکبر ولایتی، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به مشکلات فراوانی که بیماران صعب‌العلاج و سرطانی با آن گریبان‌گیر هستند، عنوان کرد: به حمدالله سازمان اوقاف از طریق انتشار اوراق وقف دسته جمعی در حال ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در شهرری است که امیدواریم این اقدامی که به همت این سازمان، خیرین و مردم صورت گرفته و گام‌های ابتدایی آن نیز برداشته شده است تا به انتها نیز به خوبی ادامه پیدا کند.

دیگر نیازی به مراجعه بیماران سرطانی به خارج از کشور وجود نخواهد داشت

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این بیمارستان شاهد مرکز جامعی برای درمان سرطان از نظر تشخیص، درمان طبی، درمان جراحی، شیمی درمانی و درمان با اشعه باشیم تا اگر فردی دچار بیماری سرطان شد دیگر نیازی برای مراجعه به کشورهای خارجی نداشته باشد.

ولایتی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص این‌که چه زمانی شاهد راه‌اندازی چنین مراکزی در سراسر کشور خواهیم بود، گفت: نکته مهم این است که در ابتدا تمامی همت خود را بگذاریم تا هر چه زودتر شاهد تأسیس مرکز جامع پژوهش، تشخیص، درمان و پیشگیری از سرطان در این مجموعه باشیم.

بیمارستان سرطان شهرری الگویی برای سایر نقاط کشور خواهد بود

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه راه‌اندازی چنین مجموعه‌ای الگوی برای سایر نقاط کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: به حمدالله از ابتدا شاهد سرعت و دقت در کار، طرحی جامع در تمامی قسمت‌های پژوهش، تشخیص، درمان، پیشگیری و در عین حال با وسعت، تعداد کافی تخت و امکانات آزمایشگاهی در این پروژه مواجهیم. در شرایط فعلی بخش مهمی از جمعیت تهران استان تهران به این بیمارستان امید دارند چرا که بیمارستان جامعی در زمینه بیماری‌های بدخیم و صعب‌العلاج وجود ندارد.

اتمام موفقیت آمیز بیمارستان سرطان مقدمه و مشوقی برای خیرین خواهد بود

وی با تاکید بر اینکه اتمام موفقیت‌آمیز این مجموعه مقدمه و مشوقی برای خیرین خواهد بود، اظهار کرد: مطمئنا هر فردی که در گذاشتن هر سنگی از بنای این مجموعه مشارکت داشته باشد، این عمل ذخیره قبر و قیامتش خواهد شد.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مردم مناطق مختلفی به این بیمارستان ارجاع خواهند شد که بنده نیز با توجه به تجربه و بضاعت مختصر خود از هیچ کمکی برای این پروژه دریغ نخواهم کرد و این را توفیقی از جانب خداوند برای خود می‌دانم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: