velayati.ir

تعداد بازدید: ۷۱۹۷
پ
کد خبر: ۱۳۲۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - 07 January 2015
ولایتی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

مأموریت بخشی از مرکز تحقیقات برای تدوین پیش‌نویس سیاست‌های کلی انتخابات

رئیس‌ مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح ماموریت ویژه مجمع به مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: اصل این است که قانون انتخابات به طور مکرر تغییر نکند.

علی‌اکبر ولایتی رئیس‌ مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تشریح ماموریت ویژه مجمع به مرکز تحقیقات استراتژیک اظهارداشت: بخشی از مرکز تحقیقات استراتژیک مامور تدوین پیش‌نویس کارشناسی سیاست‌های انتخاباتی شده است که نتیجه در نهایت به مجمع تشخیص مصلحت نظام تقدیم خواهد شد و پس از آنکه در مجمع به تصویب برسد به خدمت مقام معظم رهبری تقدیم می‌کنیم تا بعد از تایید معظم‌له به عنوان سیاست‌های انتخاباتی ابلاغ شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این امر در راستای پایان دادن به دو مرحله‌ای شدن انتخابات است، خاطرنشان کرد: یک مرحله‌ای شدن و دو مرحله‌ای شدن از مبانی تغییرناپذیر نیست اما اصل این است که این قانون مکرراً تغییر نکند و امیدوارم که به نتیجه مطلوب برسد.

بر پایه این خبر علی‌اکبر ولایتی از سوی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ماموریت یافته تا با توجه به ضرورت مطالعه جامع قانون انتخابات در سایر کشورهای جهان و بهره‌گیری از تجارب دیگران، نسبت به مطالعه دقیق کارشناسانه در قانون انتخابات دنیا به منظور ارائه پیشنهادات جامع در این خصوص، اعضای مجمع را در تدوین قانون جامع انتخابات کمک و یاری کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: