velayati.ir

تعداد بازدید: ۶۶۹۷
پ
کد خبر: ۱۳۱۹
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - 01 January 2015
ولایتی:

هر جا ارکان جمهوری اسلامی به خطر افتد مردم در صحنه‌ حاضرند

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع گفت: حضور مردمی 9 دی باعث پیروزی مجدد جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان شد.

علی‌اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور مردم ایران در عرصه‌های مختلف و اعلام حضور آنها در مقابل توطئه‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: مردم ما همان‌طور که با حضور خود باعث پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله شدند در 9 دی نیز بار دیگر حضور یافته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی در همین ارتباط افزود: مردم نشان دادند آنجا که مبانی استقلال، عزت، سربلندی و ارکانی که جمهوری اسلامی ایران بر اساس آنها تشکیل شده است یعنی حکومت اسلامی که اولین نمونه حکومت مردم‌سالاری دینی در جهان معاصر است در معرض خطر قرار گیرد در صحنه حاضر هستند.

مشاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امور بین الملل با بیان اینکه حضور مردم در 9 دی همانند حضور آنها در انقلاب 1357 بود، گفت: همانند این حضور را می‌توان در جنگ هشت ساله و تهاجم صدام علیه مردم نیز مشاهده کرد که در همه این موارد وقتی مردم دیدند بیگانگان در کشور طوری نقش ایفا می‌کنند که تمام دستاوردهای این ملت که منجر به تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران شده است را به خطر می‌اندازند مبارزه و ایستادگی کردند و از آن دفاع نمودند.

وی ادامه داد: ملت ایران متوجه شدند که دشمنان به دنبال تضعیف ایرانی هستند که پس از حکومت قاجار و پهلوی به دنبال استقلال و عزت است بنابراین تلاش می‌کنند تا آن را تضعیف کنند. همچنین مردم مشاهده کردند که برخی افراد تحت تاثیر القاهای بیگانگان قرار گرفتند بنابراین همان‌طور که سال 57 و طی هشت سال جنگ حضور یافته بودند در 9 دی نیز با عزت و افتخار حضور یافتند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: