velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۸۰۷
پ
کد خبر: ۱۲۵۷
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - 18 November 2014

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ولایتی دیدار کرد

رییس و معاونین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با علی‌اکبر ولایتی، رئیس این مرکز در خصوص راه‌های همکاری این دو نهاد گفت‌وگو کردند.

به گزارش تسنیم، علی‌اکبر ولایتی، رییس مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، بعد از ظهر روز یکشنبه 25 آبان، در دفتر خود واقع در این مرکز، میزبان ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بود.

در این دیدار که فروزش، معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و سید محمدحسین هاشمی، معاون فرهنگی، قهرمان سلیمانی، معاون پژوهشی و آموزشی، محمد جواد ابوالقاسمی، معاون بین‌الملل، ناصر جاسبی، معاون امور اداری و مالی و محمود صدقی‌زاده، مشاور و مدیرکل حوزه‌ ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی هم حضور داشتند، راه‌های همکاری دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از اهم مسائل مطرح شده می‌توان به بهره‌مندی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از مطالعات راهبردی مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ، اتخاذ راهبردهای جدید برای مقابله با بحران های فکری و فرهنگی جهان اسلام و ضرورت ارتباط بیشتر و نزدیکتر این دو نهاد اشاره کرد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جلیل خرسندی
Iran, Islamic Republic of
01 آذر 1393 - 17:13
سلام علیکم درود بر عمار سید علی دکترعلی اکبرولایتی عزیز.من که بیش ازحد عاشق وشیفته تمام کارهای دکترم.ارزوم اینه یکبار ایشون رو ازنزدیک ببینم.ایشاا...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها