velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۴۷۷
پ
کد خبر: ۱۲۵۱
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - 09 November 2014
ولایتی در دیدار اساتید دانشگاه و شخصیت‌های سیاسی کویت:

ایران و کویت مشترکات تاریخی و فرهنگی بسیاری دارند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روابط دوجانبه ایران و کویت گفت: ایران و کویت مشترکات تاریخی و فرهنگی بسیاری دارند.

به گزارش فارس، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با تعدادی از دانشمندان، اساتید و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی کویت که ظهر امروز (یکشنبه) 18 آبان در ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک صورت گرفت، گفت: امیدوارم این سفر برای روابط دو کشور مبارک باشد و نتیجه گفت‌وگوها به نفع دو کشور است.

وی با اشاره به سفر اخیر امیر کویت به ایران اظهارداشت: ایران و کویت دو کشور همسایه با مشترکات تاریخی و فرهنگی مشترکی هستند که امیدوارم این سفر بتواند در جهت تحکیم روابط دو کشور آثار ارزشمندی را به جای بگذارد.

در این دیدار که با پرسش و پاسخ اساتید و دانشمندان و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی کویت همراه بود عبدالرضا اسیری رئیس دانشکده علوم اجتماعی کویت نیز با ابراز خرسندی از سفر خود به ایران گفت: افتخار دارم ریاست علمی،‌ آکادمیک، سیاسی و پارلمانی را به کشور ایران بر عهده داشته باشم.

وی با بیان اینکه با هدف روشنی به ایران سفر کرده‌ام، خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم ارتباط بین نهادهای مدنی می‌تواند برای برقراری روابط مستحکم و پایدار میان کشورهای جهان و همسایه موثر باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها