velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۳۸۷
پ
کد خبر: ۱۱۷۶
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - 01 October 2014

رئیس مجلس نمایندگان ایرلند با ولایتی دیدار کرد

رئیس مجلس نمایندگان ایرلند با رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تسنیم، شان‌بارت رئیس مجلس نمایندگان ایرلند با علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این دیدار در مورد روابط دوجانبه و همین‌طور روابط ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و تبادل‌نظر کردند.

شان‌بارت رئیس مجلس نمایندگان ایرلند در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از سفرش به ایران و دیدار با رئیس مجلس و وزیر امورخارجه کشورمان، روابط دو کشور ایران و ایرلند را رو به رشد و قابل گسترش دانست و گفت: امیدواریم با رفع مشکلات داخلی در ایرلند بتوانیم سفارتخانه خودمان را در ایران مجددا بازگشایی کنیم.

وی افزود: ما ملاقات‌های خوبی در ایران داشتیم که در این دیدارها در مورد توسعه روابط دوجانبه بحث و تبادل‌نظر شد.

علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به هیئت پارلمانی ایرلند و رئیس مجلس نمایندگان این کشور اظهار امیدواری کرد که با بازگشایی سفارت ایرلند در ایران روابط دو کشور توسعه یابد.

وی افزود: در روابط دو کشور تقریبا نکته منفی وجود ندارد و ملت‌های هر دو کشور خواهان توسعه روابط هستند.

ولایتی ایران را کشوری پایدار و با ثبات در منطقه دانست و تاکید کرد: بسیار از کشورها علاقمندند که روابط‌شان با جمهوری اسلامی ایران را توسعه دهند.

به گزارش تسنیم، رئیس مجلس نمایندگان ایرلند در راس هیئتی پارلمانی وارد تهران شده و قرار است با دیگر مقامات سیاسی کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.


نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10 مهر 1393 - 13:14
الگوی منی . دوستت داریم . کتابهاتون رو خیلی دوست دارم.هر موقع حرم امام رضا میرم شما رو دعا می کنم.خدا بهتون طول عمر با عزت عنایت کنه. ایمان (دانشجوی ارشد تاریخ) از خراسان.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها