velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۳۳۲
پ
کد خبر: ۱۱۶۹
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - 30 September 2014
ولايتي عنوان کرد:

توسعه عدالت با کتاب جديد تعرفه‌گذاري خدمات پزشکي

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اجرای کتاب جدید ارزش گذاری خدمات حین درمان با سیاست‌های کلی سلامت به صورت مستقیم ارتباط داشته و در جهت اجرایی شدن این سیاست‌ها گام مهمی برداشته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ دکتر علی اکبر ولایتی در اجلاس روسا و معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور افزود: خوشبختانه وزارت بهداشت برای ارائه هر چه بهتر خدمات سلامت در مسیرهای خوبی گام برداشته است و امیدواریم این روند با قوت هرچه بیشتر جلو برود.

ولایتی با بیان اینکه آمارهای دریافتی از بیمارستان های دولتی کل کشور حکایت از رضایت مردم از نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت دارد گفت: ایجاد تناسب بین وزن و کیفیت خدمات پزشکی از دیگر دستاوردهای اجرای این کتاب است.

وی تاکید کرد: از همین امروز باید به فکر تهیه راهنماهای تشخیص و درمان در خدمات ستاره دار کتاب جدید ارزش گذاری خدمات پزشکی بود.

ولایتی ادامه داد: اجرای این کتاب گام مفیدی در جهت حذف دریافت های غیرمتعارف و پدیده زیرمیزی و توسعه عدالت در سلامت است و تعریف نظام پایش و نظارت مستمر روی این کتاب از سوی وزارت بهداشت، کمکی به مجمع تشخیص مصلحت نظام است که وظیفه آن پایش و نظارت سیاست‌های کلی نظام سلامت است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: