velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۵۱۰
پ
کد خبر: ۱۱۵۵
تاریخ انتشار: يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - 21 September 2014
ولایتی در عملیات کلنگ‌زنی بیمارستان تخصصی سرطان در شهرری:

بیماری سرطان اولویت اول درمان باشد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: بیماری‌های دیگر نیز در جامعه ما مهم است اما سرطان اولویت اول درمان است.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ولایتی در عملیات کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در شهرری که در موقوفه روحانی‌نژاد با حضور جمعی از مسئولان عالی کشور برگزار شد، با بیان این‌که «این توفیقی بود که بنده هم در خدمت این کار خیر باشم» اظهار کرد: بیشترین نیازمندان در جنوب تهران قرار دارند و ما هم تصمیم گرفتیم که با کمک سازمان اوقاف و امور خیریه این بیمارستان را در جنوب تهران در موقوفه روحانی‌نژاد احداث کنیم.

وی اظهار کرد: ما در هیچ کجای ایران بیمارستان تخصصی برای بیماران سرطانی نداریم. یک بخش از این بیمارستان باید به کارهای پژوهشی اختصاص داده شود چرا که برای درمان سرطان، تشخیص زودرس، احتمال علاج آن را بیشتر می‌کند. ما باید برای کشف سرطان آموزش‌های لازم را نیز به شهروندان بدهیم.

مشاور مقام معظم رهبری امور بین‌الملل تصریح کرد: بخش درمان بعد از تشخیص مهم است که ما باید با همکاری وزارت بهداشت داروهایی برای شیمی درمانی استفاده کنیم. این منطقه با جامعه آماری و خدمت‌هایی که به نظام جمهوری اسلامی داشته است، مستحق این هستند که بیمارستان تخصصی سرطان در محدوده زندگی آنان احداث شود.

ولایتی در پایان گفت: امیدواریم ساخت این بیمارستان همان‌گونه که از آغاز خوب بوده تا پایان هم همین‌گونه باشد. من بیمارستان‌هایی را می‌شناسم که 25 سال طول کشید تا آماده شود. امیدواریم در ساخت این بیمارستان دچار چنین مشکلی نشویم و خدمت رسانی به مردم هرچه سریع‌تر صورت گیرد. من و همکارانم نیز آماده همکاری با این پروژه عظیم هستیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: