velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۷۲۲
پ
کد خبر: ۱۱۴۴
تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - 13 September 2014
ولایتی عنوان کرد:

وحدت، تنها رمز موفقیت مسلمانان

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: تنها رمز موفقیت مسلمین وحدت است. وحدت همه فرق و ایستادگی در مقابل دشمنان چه دشمن منطقه‌ای یعنی رژیم صهیونیستی و چه دشمن جهانی یعنی آمریکا.

به گزارش مهر، علی‌اکبر ولایتی، مشاور عالی مقام معظم رهبری و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در اجلاس علمای اسلام در حمایت از فلسطین سخنرانی کرد.

ولایتی گفت: پس از اشغال فلسطین، تلاش اصلی صهیونیست ها این بوده که مساله فلسطین را خاتمه ببخشند و مردم فلسطین را ناموجود بدانند و سرزمین فلسطین را اسرائیل بخوانند و قدس را نه دیگر متلعق به مسلمانان بلکه پایتخت اسرائیل بنامند. به همین خاطر شاهد ممانعت از بازگشت آوارگان فلسطینی به کشورشان هستیم.

وی ادامه داد: کلیدواژه آپارتاید در مقابل فجایعی که نسبت به فلسطینی ها می شود، وزنی ندارد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: همه شاهد جنایات چند ماه اخیر در حق فلسطینی ها بودیم، در طول حدود 50 روز جنگ 50 هزار حمله از سوی صهیونیست ها انجام شد.

ولایتی ادامه داد: امروز در سراسر جهان این حقیقت روشن شده که رژیم صهیونیستی رژیمی نامشروع و خطرناک است و بسیاری از بزرگان و کارشناسان در سراسر جهان به آن اذعان دارند. این همان کلامی است که حضرت امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب در حوزه جهان اسلام به آن تاکید داشتند و همواره یکی از تکیه کلام های ایشان بوده است و تاکنون هم توسط خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای دنبال می شود.

وی اظهار داشت: سخن اصلی این است که فلسطین مال فلسطینی ها است، همانطور که رهبری بارها فرموده اند ما راه حل عادلانه و دموکراتیک را پیشنهاد داده ایم یعنی فلسطینی ها چه آنها که در سرزمین فلسطین حضور دارند و چه آنها که رانده شده اند به سرزمینشان بازگردند و همه اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی در فرآیندی دموکراتیک رأی و نظر خود را نسبت به سرنوشت کشورشان ابراز دارند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنانش گفت: وظیفه مسلمانان، امروز از سویی حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و از سویی دیگر اعلام برائت از رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی است.

ولایتی افزود: تنها چیزی که می‌تواند از محنت فلسطینی ها بکاهد، این است که قوی باشند و بتوانند از خود دفاع کنند. مسلمانان باید در تسلیح مقاومت چه در باریکه غزه و چه در کرانه باختری رود اردن همت کنند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی ادامه داد: تنها رمز موفقیت مسلمین وحدت است. وحدت همه فرق و ایستادگی در مقابل دشمنان چه دشمن منطقه ای یعنی رژیم صهیونیستی و چه دشمن جهانی یعنی آمریکا.


نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
05 مهر 1393 - 06:34
با سلام جناب دکتر یکی از راههای ایجاد و تقویت وحدت ، تقویت فرهنگهای مشترک است و یکی از عناصر فرهنگ هر جامعه ای هنر های رایج در آن جامعه است ، امیدواریم با درایت و کاردانی شما تدبیری در ایجاد محلی برای همنشینی این عنصر فرهنگی صورت گیرد.
با تشکر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها