velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۹۹۴
پ
کد خبر: ۱۱۱۱
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - 13 August 2014
ولایتی در جمع خبرنگاران:

وضعیت عمومی آیت‌الله مهدوی کنی بهتر شده است

سرپرست تیم پزشکی رئیس مجلس خبرگان گفت: وضعیت عمومی آیت‌الله مهدوی کنی نسبت به گذشته بهبود یافته و وضعیت قلب، ریه، فشار خون،کلیه و تمام اعضا و جوارح ایشان بهتر شده است.

به گزارش تسنیم، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با هیئت سوری در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: وضعیت عمومی آیت‌الله مهدوی کنی نسبت به گذشته بهبود یافته و وضعیت قلب، ریه، فشار خون و کار کلیه و تمام اعضا و جوارح ایشان بهتر شده است. البته مراکز عصبی ایشان صدماتی دیده‌اند که بخشی از آنها باقی مانده است و بخشی از آنها به صورت نسبی بهبودی پیدا کرده است.

سرپرست تیم پزشکی رئیس مجلس خبرگان ادامه داد: امیدواریم خداوند تبارک و تعالی به آیت‌الله مهدوی کنی شفای عاجل مرحمت کند و آنچه به همکاران ما در بیمارستان مسیح دانشوری مربوط می‌شود در خصوص مشکلات ریوی، قلبی و وضعیت عمومی رو به بهبود است و امیدواریم که در مابقی قسمـت‌های دستگاه‌های بدن ایشان بخصوص مراکز عصبی شاهد پیشرفت و بهبودی باشیم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ارزیابی خود از دولت یازدهم در آستانه یکسالگی این دولت خاطرنشان کرد: دولت یازدهم تا جایی که برایش میسر بوده است، در مسائل داخلی و سیاست خارجی تلاش کرده است. با توجه به مشکلات موجود در سیاست خارجی و مسائل هسته‌ای و همچنین موضوعات اقتصادی دولت آقای روحانی تلاش‌های خود را انجام داده است و ما برای وی آرزوی توفیق بیشتری داریم.


نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
امیر رضاقلی
Iran, Islamic Republic of
22 مرداد 1393 - 15:14
بسمه تعالی
از تلاشهای تیم پزشکی آیت الله مهدوی کنی و جناب دکتر ولایتی، نهایت سپاسگذاری را داریم و برایشان توفیق روزافزون مسئلت داریم.
والسلام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها