velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۶۴۲
پ
کد خبر: ۱۱۰۳
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - 05 August 2014

دکتر «ولایتی» رئیس تیم پزشکی آیت الله مهدوی کنی شد

تیم پزشکی متخصص بیمارستان مسیح دانشوری و بیمارستان بهمن با مدیریت علی‌اکبر ولایتی روند معالجه آیت‌الله مهدوی‌کنی را پیگیری می‌کنند.

یکی از پزشکان نزدیک به علی‌‌اکبر ولایتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بنابه خواست و تأکید نزدیکان آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری مقرر شد تا مدیریت تیم پزشکی معالج ایشان با آقای ولایتی باشد.

وی تصریح کرد: در همین زمینه علی‌اکبر ولایتی با تدارک تیم کاملی از متخصصین و اساتید برجسته و به طور خاص متخصصین بیمارستان مسیح دانشوری در کنار تیم پزشکی بیمارستان بهمن موضوعات مرتبط با معالجه و درمان آیت‌الله مهدوی‌کنی را پیگیری می‌کنند.

این پزشک نزدیک به دکتر ولایتی یادآور شد: از حدود دو هفته گذشته عملیات پزشکی منسجم پیگیری شده و کشیک دائم از متخصصین زیر نظر آقای ولایتی به طور شبانه‌روزی وضعیت درمان آیت‌الله مهدوی کنی را پیگیری و اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم کاملی از متخصصین ایمونولوژی، عفونی، نورولوژی، مداخلات ریه، داخلی قلب، آی‌سی‌یو، بیهوشی، مغز و اعصاب، طب سنتی، فیزیوتراپی و تغذیه به طور دائم وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی را مورد بررسی و درمان قرار می‌دهند و در تلاش هستند تا روند بهبود ایشان را به انجام رسانند.

این پزشک نزدیک به دکتر ولایتی تأکید کرد: تیم پزشکی متشکل از متخصصین بیمارستان مسیح دانشوری در کنار متخصصین بیمارستان بهمن و دیگر افراد با مدیریت دکتر ولایتی امیدوار است با دعای خیر مردم ان‌شاءالله شاهد بهبودی کامل آیت‌الله مهدوی‌کنی باشیم.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امیر رضاقلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
14 مرداد 1393 - 15:41
بسمه تعالی
درود بر دانشمند محترم، دکتر ولایتی عزیز
مسلما مدیریت تخصصی دکتر ولایتی بر روند درمان بیماری حضرت آیت الله مهدوی کنی(مدظله) تاثیر بسزایی خواهد داشت.
از دکتر ولایتی می خواهیم تمام تلاش خودشان را جهت بهبود وضعیت امین رهبری و حامی بزرگ ولایت، انجام دهند.
البته این مسئله تودهنی بزرگی به آن کسانی بود که رابطه دکتر ولایتی و آیت الله مهدوی کنی را سرد قلمداد کرده و مدعی عدم پاسخگویی دکتر ولایتی به تلفن های ایشان در زمان انتخابات بودند.
درود بر تمامی خادمان حضرت ولی عصر و حامیان ولایت حضرت سیدعلی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: