velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۵۱۲
پ
کد خبر: ۱۰۷۴
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - 14 July 2014
بیانیه دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی

دکتر ولایتی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

دکتر علی اکبر ولایتی، دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی بیانیه ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر علی اکبر ولایتی، در بخشی از بیانیه رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: 

در حالی که استکبار جهانی در طرحی از قبل مهندسی شده، پیچیده و خطرناک، مسلمانان جهان را به آتش تفرقه وتکفیر گرفتار ساخته و در جهت تحقق رویای موهوم خود جنگ شیعه و سنی و برادر کشی بین مسلمانان برنامه ریزی کرده، رژیم اشغالگر قدس از غفلت مسلمانان سوء استفاده کرده و با شعله‌ور ساختن جنگي ویرانگر و نابرابر، نسبت به کشتار زنان و کودکان در ماه میهمانی خدا به دنبال نسل کشی و سرکوب مقاومت اقدام می‌نماید تا بتواند از فضای ایجاد شده به اهداف شوم و پلید خود دست یابد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر جنایات دهشتناك و سبعانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه خوی وحشی گری، جنگ طلبی و تجاوزگری این رژیم را به جهانیان نمایان ساخت.

درحالی که استکبار جهانی در طرحی از قبل مهندسی شده، پیچیده و خطرناک، مسلمانان جهان را به آتش تفرقه وتکفیر گرفتار ساخته و در جهت تحقق رویای موهوم خود جنگ شیعه و سنی و برادر کشی بین مسلمانان برنامه ریزی کرده، رژیم اشغالگر قدس از غفلت مسلمانان سوء استفاده کرده و با شعله‌ور ساختن جنگي ویرانگر و نابرابر، نسبت به کشتار زنان و کودکان در ماه میهمانی خدا به دنبال نسل کشی و سرکوب مقاومت اقدام می‌نماید تا بتواند از فضای ایجاد شده به اهداف شوم و پلید خود دست یابد.

بر تمامی مسلمانان جهان لازم است که با حفظ هوشیاری و تیزبینی در بازی از قبل تنظیم شده دشمن صهیونیستی گرفتار نیامده و با درک صحیح از واقعیات و تحولات منطقه و با حفظ انسجام، وحدت و یکدلی نسبت به عقیم ساختن اهداف دشمن صهیونیستی بیش از گذشته همت گمارند.

رژیم‌صهیونیستی این بار باید بداند که قدرت توخالی و پوشالی آن رژیم تعیین‌کننده و اداره کننده این نبرد نابرابر نخواهد بود بلکه رزمندگان، زنان و کودکان در خط مقدم مقاومت همراه با رشادت، شهامت و نثار خون خود و مطمئن به تحقق وعده الهی، پیروز میدان خواهند بود كه وعده الهي نيز اينچنين است.

جای بسی تاسف است که در این جنگ ظالمانه و نابرابر قدرتهای بزرگ، مجامع بین المللی به جای محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم متجاوز و جنگ‌طلب، بر طبل حمایت از ظالم می کوبند و مردم مظلوم و بی دفاع غزه را عامل اصلی جنگ معرفی می نمایند. برابر این سیاست ظالمانه از تمامی امت مسلمان، دولت‌های اسلامی و آزادیخواهان تمامی جریان‌ها و سازمان‌ها به وي‍ژه سازمان کنفرانس اسلامی می‌خواهيم که ضمن محکومیت اين اقدامات ظالمانه نسبت به حمایت مردم مظلوم، جبهه مقاومت و آرمان فلسطین همچون گذشته با اتحاد، همدلی، همبستگی، انسجام، بصیرت و حضور در صحنه، خواری و اضمحلال ابدی این غده سرطانی را پدیدار سازند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی

دکتر علی اکبر ولایتی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: