velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۰۶۶
پ
کد خبر: ۱۰۲۷
تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - 06 June 2014
ولایتی به نقل از امام(ره):

«به آقای کنی اعتماد داشته‌ام، اعتماد دارم و اعتماد خواهم داشت»

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بعدازظهر امروز با حضور در بیمارستان محل نگهداری مهدوی کنی و صحبت با پزشکان، آخرین وضعیت جسمی آقای کنی را در اختیار خبرنگاران گذاشت.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران گفت: عارضه اولیه ایست قلبی بوده است اما با وجود این‌که دانشگاه محل اقامت آقای مهدوی‌کنی به بیمارستان نزدیک است زمان کوتاهی بین ایست قلبی تا رساندن ایشان به بیمارستان فاصله افتاده است.

وی ادامه داد: بعد از رساندن آقای کنی به بیمارستان، پزشکان فرآیند احیا را آغاز کردند و با چندین شوک الکترویکی موفق شدند که قلب را دوباره به حرکت وا دارند.

وی با بیان این‌که «در حال حاضر نبض و فشار آقای کنی طبیعی است»، گفت: با این وجود فاصله‌ای که در حرکت قلب ایشان اتفاق افتاده است باعث برخی عوارض به سلول‌های عصبی شده است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با ابراز امیدواری از این‌که «متخصصان تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط آیت‌الله مهدوی کنی خواهند کرد»، گفت: با این وجود دعاهای مردم حتما به بهبود وضعیت ایشان کمک می‌کند.

وی در پایان با تاکید بر تعبد و تعهد مهدوی کنی، گفت: هر زمان که اسلام و انقلاب به ایشان نیاز داشته است ایشان از هیچ عملی فروگذار نکرده‌اند و تنها کسی هستند که امام در وصف ایشان گفت من به آقای کنی اعتماد داشته‌ام، اعتماد دارم و اعتماد خواهم داشت.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
خسروی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
05 مرداد 1393 - 00:17
جناب دکترولایتی دوستت دارم وهمیشه دعاگویتان هستم وبرای سلامتی وخدمت تان برای انقلاب دعا می کنم.
روزی که به شهرمان بیرجند آمدید چندین ساعت درفرودگاه منتظر حضورتان بودم تاشماراتا مصلی محل برگزاری سخنرانی تان مشایعت کنم وبعداز آن جلسه به دیدار امام جمعه وبرگشتن به فرودگاه واعزام به سیستان بود که باشما خداحافظی کردم ،استاد بزرگوار خیلی خیلی تمایل دارم زیارتتان کنم اگر حقیر رالایق دانستید فقط وفقط برای سلام وعرض ارادت
دعاگوی تمامی خادمان به نظام وانقلاب وتبعیت کنندگان به رهبری هستم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: