velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۷۴۰
پ
کد خبر: ۱۰۲۰
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - 02 June 2014

دیدار کاردار غیرمقیم انگلیس با ولایتی در تهران

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی طرف‌های غربی در مورد تاثیر تحریم بر روی ایران برداشت اشتباه دارند، گفت: ایران توانسته مسیر پیشرفت خود را روز به روز با اقتدار ادامه دهد.

به گزارش فارس، علی‌اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه در محل این مرکز با آجی شارما کاردار غیرمقیم انگلیس در تهران دیدار و در خصوص مسائل دو جانبه و مذاکرات هسته‌ای و موضوعات منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ولایتی در این دیدار با اشاره به برداشت برخی از طرف‌های غربی در مورد تاثیر تحریم بر روی ایران تاکید کرد: ایران توانسته در طول سالیان گذشته تجارب بسیاری در ادامه حیات اقتصادی و سیاسی خود علی‌رغم وجود همه تحریم‌ها کسب کند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تصریح کرد: ایران مسیر پیشرفت و تعالی خود را روز به روز با توانمندی و اقتدار بسیار ادامه می‌دهد.

آجی شارما نیز گزارشی از پیشرفت مراحل مربوط به روابط دوجانبه ارائه و اظهار امیدواری کرد که سفارتخانه‌های دو کشور هرچه زودتر بتوانند فعالیت عادی خود را آغاز نمایند.

وی همچنین بر تاثیرگذاری نقش مثبت و مهم ایران در موضوعات منطقه‌ای نظیر لبنان، سوریه و عراق تاکید کرد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
امیر رضاقلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12 خرداد 1393 - 09:16
بسمه تعالی
از اینکه مرکز استراتژیک بسیار فعال می باشد، خرسندیم اما افرادی همچون کاردار انگلیس درتهران از نظر مرتبه سیاسی در حد و اندازه دکتر ولایتی که مشاور عالی رهبری ایران هستند، نیست لذا با این دیدارها امکان تنزل مقام سیاسی دکتر ولایتی در انظار و اذهان است. خواهشمندیم شان سیاسی و فرهنگی دکتر ولایتی دراین دیدارها حفظ شود. باتشکر
بیک محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
03 تير 1393 - 10:41
باعرض سلام
برخلاف نظر اقای رضاقلی اتفاقا دیدار با حتی دشمنان پویایی و عقلگرایی بودن نظام اسلامی را نشان میدهد، خود اقای دکتر بسیار مجرب میباشند و صحیح یاغلط بودن کارشان را بخوبی میدانند وبه همیین دلیل هم مشاور رهبر معظم هستند.البته نظر همه ی دوستان محترم است باتشکر.
پاسخ ها
امیر رضاقلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
23 تير 1393 - 19:37
بسمه تعالی
منظورم از حد و اندازه کاردارانگلیس، دشمن بودن یا نبودنشان نیست منظور مرتبه سیاسی است همانطورکه مستحضرید مراتب سیاسی دنیا به شکلی است که عرف سیاستمداران برنمی تابد که فردی بعنوان کاردار آن هم نه سفیر، با مقام ارشد و عالی دیپلماسی دیدار کند درضمن بنده مخالف دیدار نیستم وبه فرموده حضرتعالی، دکتر ولایتی بسیار در این مسائل مجرب هستند اما بعنوان جوانی ایرانی و طرفدار آقای دکتر، نگران شان و مرتبه بین المللی ایشان بخاطر اینگونه دیدارها هستم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: