velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۶۱۲
پ
کد خبر: ۱۰۱۸
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - 29 May 2014
با حضور دکتر ولایتی نخستین نشست ارتقای جایگاه ورزش برگزار شد

ورود مرکز تحقیقات استراتژیک به مقوله ورزش

نخستین نشست مسائل و راهبردهای ارتقای جایگاه ورزش کشور با حضور دکتر ولایتی و کارشناسان و پیشکسوتان ورزش برگزار شد.

به گزارش فارس، در این نشست که عصر امروز پنجشنبه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و به ریاست دکتر ولایتی رئیس این مرکز برگزار شد، جمعی از کارشناسان و پیشکسوتان ورزشی حضور داشتند.

آجرلو رئیس تربیت بدنی سپاه، محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی، سردار باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح، هادی ساعی قهرمان سابق تکواندو، علیرضا حیدری قهرمان سابق کشتی، مهندس هاشمی طبا رئیس سابق سازمان تربیت بدنی، حسین کلانی بازیکن سابق تیم ملی، گروسیان نماینده مجلس، منصور برزگر پیشکسوت و سرمربی سابق تیم ملی و تعداد دیگر از کارشناسان و پیشکسوتان ورزشی در این نشست حضور داشتند و به بررسی مسائل و مشکلات ورزش کشور پرداختند و راهکارهایی نیز ارائه شد.

از مسئولان کمیته ملی المپیک کسی در این نشست حضور نداشت و از وزارت ورزش نیز یک نفر به عنوان نماینده شرکت کرده بود.

به گزارش فارس، قرار شد این نشست ها ادامه داشته باشد و پژوهش هایی در خصوص پیشرفت ورزش همگانی و قهرمانی در آینده صورت گیرد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسن
Iran, Islamic Republic of
10 خرداد 1393 - 23:24
با سلام، بسیار خوب است که راهکارهای ارائه شده در این گونه جلسات هر چه زودتر صورت عملی به خود بگیرند زیرا مفاسدی که امروزه جامعه ما را مورد تهاجم قرار داده با سرعت سرسام آوری رو به فزونی گذاشته و همچنین باید ترویج اخلاق پهلوانی و بعداز آن قهرمانی مدنظر باشد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها