velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۲۷۹
پ
کد خبر: ۱۰۱۷
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - 29 May 2014

دیدار دکتر ولایتی با ورزشکاران و مدیران ورزشی

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ورزش کشور نیازمند تدوین سیاست های کلی است تا چارچوب و زمینه ارتقاء این عرصه را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر ولایتی عصر پنج شنبه در دیدار با جمعی از ورزشکاران و مدیران عرصه ورزش کشور، گفت: ورزش در کشور قدمتی به اندازه تاریخ دارد. ضمن اینکه فرهنگ هم رکن اساسی این عرصه را تشکیل می دهد به همین دلیل ورزش بدون تردید اتصال به حوزه فرهنگ دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: در طول سالهای اخیر با تلاش صاحب نظران و دلسوزان، اقداماتی در زمینه ورزش کشور انجام شده که به برکت تلاش آنان و همت ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی، ایران توانسته موفقیت های خوبی در ورزش جهان کسب کند.

ولایتی به رتبه قابل قبول ایران در بازی های المپیک اشاره کرد و گفت: با این وجود جا دارد که تلاش های بیشتری در رشته های مختلف برای اینکه حرف اول را بزنیم، صورت گیرد.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: برای رسیدن به این جایگاه مهم لازم است برنامه ریزی های دقیق برای ارتقاء جایگاه ورزش صورت گیرد. برای این کار باید سیاست های کلی با چارچوب مشخص تدوین شود.

به گفته ولایتی این سیاست ها باید به تشخیص و راهنمایی های مقام معظم رهبری و مشورت مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص شود.

بعد از سخنان ولایتی، تعدادی از ورزشکاران، ییشکسوتان، مدیران و دست اندرکاران رشته های مختلف ورزشی به بیان مشکلات،دغدغه ها و نیاز های این عرصه پرداختند و همچنین راهکارهایی برای بهبود وضعیت ورزش کشور ارائه کردند.

مصطفی هاشمی طبا، هادی ساعی، علیرضا حیدری، سردار آجرلو و محمدرضا طالقانی از جمله افراد حاضر در این نشست بودند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها